{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Vægt {{forumTopicSubject}}

Nu fik vi endelig købt os en køkkenvægt så vi kunne få vejet misserne ordentlig.

Trille vejer 1,5 kg i en alder af nu 14 uger.
Selv synes vi det ikke vil gøre noget at hun tager lidt på, og vi synes også at hun altid har virket lidt lille men kan også være det bare fordi at vi ser Diablo ved siden af og han er lidt ældre. Hun har også vejret syg og nok tabt sig lidt der. Heldigvis spiser hun for fuld skrue igen, og der står altid mad fremme.
Men hvad siger i, er det okay? Hun er en blanding af Norsk skovkat men farmis er ukendt, så det ikke helt til at vide hvad der ellers er i hende.

Diablo vejer i en alder af 20 uger 2,25 kg og virker efter vores mening sådan meget normal. Er det okay? Han er blandet med Norsk skovkat og Ragdoll

Ved godt det meget forskelligt med katte, men kunne nu alligevel være fint lige af få en idé om hvor de ligger vægtmæssigt efter deres alder, da vi ikke selv har så meget forstand på det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt
  • #1   17. nov 2011 Nu ved jeg ikke hvad der er normalt. Pt. vejer jeg Smokey én gang om ugen (hver lørdag/søndag - det kan svinge lidt alt efter arbejde). Smokey er 18 uger nu og jeg vejede ham til 3,1 kg i lørdags.
    Oghan vejer ikke for meget. Han er dejlig harmonisk at se på og har ikke fået andet end ros for hans udseende (bygnings- og vægtmæssigt)

• #2   17. nov 2011 Min er forresten ren huskat.

• #3   17. nov 2011 Okay så virker Diablo jo pludselig ret undervægtig forhold til, men han virker nu altså slet ikke tynd. Det kun Trille vi gerne synes måtte tage lidt på hvis det var..

• #4   17. nov 2011 Næh, men altså som du også selv påpeger så er alle katte forskellige. Smokey er generelt en stor kat af sin alder, og jeg mistænker ham for at han bliver en stor kat når han er fuldvoksen. Men så længe hans skelet ikke er for tydeligt, så er der ikke noget galt med ham.

Men min personlige mening - uden at have set Trille live - så er jeg enig med dig i at hun måske er lidt lille af sin alder. Især når man kigger på at Diablo der er 6 uger ældre "kun" vejer 700g mere end Trille.

• #5   17. nov 2011 Nej hans skelet er ikke tydeligt. Vi har syntes at Trilles blev lige en anelse for tydeligt da hun var syg, men er allerede blevet bedre og som sagt så spiser de begge to lystigt.

De skal begge til dyrlægen her d. 23 i forbindelse med opfølgning af øremider, og så tror jeg vil spørge hvad de siger til deres vægt. smiley

• #6   17. nov 2011 det lyder som en rigtig god ide smiley

Kommentér på:
Vægt

Annonce