Vægt {{forumTopicSubject}}
Nu fik vi endelig købt os en køkkenvægt så vi kunne få vejet misserne ordentlig.
Trille vejer 1,5 kg i en alder af nu 14 uger.
Selv synes vi det ikke vil gøre noget at hun tager lidt på, og vi synes også at hun altid har virket lidt lille men kan også være det bare fordi at vi ser Diablo ved siden af og han er lidt ældre. Hun har også vejret syg og nok tabt sig lidt der. Heldigvis spiser hun for fuld skrue igen, og der står altid mad fremme.
Men hvad siger i, er det okay? Hun er en blanding af Norsk skovkat men farmis er ukendt, så det ikke helt til at vide hvad der ellers er i hende.
Diablo vejer i en alder af 20 uger 2,25 kg og virker efter vores mening sådan meget normal. Er det okay? Han er blandet med Norsk skovkat og Ragdoll
Ved godt det meget forskelligt med katte, men kunne nu alligevel være fint lige af få en idé om hvor de ligger vægtmæssigt efter deres alder, da vi ikke selv har så meget forstand på det.
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 32 Svar: 409
Oghan vejer ikke for meget. Han er dejlig harmonisk at se på og har ikke fået andet end ros for hans udseende (bygnings- og vægtmæssigt)
sep 2011
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 46 Svar: 179
sep 2011
Men min personlige mening - uden at have set Trille live - så er jeg enig med dig i at hun måske er lidt lille af sin alder. Især når man kigger på at Diablo der er 6 uger ældre "kun" vejer 700g mere end Trille.
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 46 Svar: 179
De skal begge til dyrlægen her d. 23 i forbindelse med opfølgning af øremider, og så tror jeg vil spørge hvad de siger til deres vægt.
sep 2011
Vægt