{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Bed for Mille og hendes killinger {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg håber i alle vil bede og krydse fingre sammen med mig for at Mille forhåbentlig snart føder normalt. Som nogle af jer ved har jeg været rigtig urolig for hendes fødsel, da det er min og Milles første gang.
Idag er hun på dag 63 højst.
Igår kl. 9 i morges begyndte opblokningsveerne (sammentrækningerne i underlivet). Det fortsatte i løbet af eftermiddagen og en lille smule blod kom frem for neden. Kl. 18 tog jeg afsted til dyrlægen, og fik bekræftet at killingerne har en fin hjertelyd og Mille også har det godt. Da vi var derinde var hendes temperatur faldet til 37,6. De rådede mig til at få hende tjekket 2 gang kl. 9 i morges, 24 timer efter det begyndte hvis ikke hun havde født inden.

Nu er kl. 12 og Mille har det godt, ligger i fødekassen og slapper af og siger ingenting men der er stadig ingen forandring. Jeg har valgt at give hende noget mere tid så hun får chancen for at føde normalt og så hun undgår kejsersnit. Nu beder jeg bare til at presseveerne snart kommer og fødselen snart sætter igang samt at killinger endnu har det fint. Dyrlægen er self. stadig med ind over.
Håber i alle vil bede og krydse fingre for at det snart sætter igang og alt går vel. Er virkelig bekymret, det helt ubeskriveligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bed for Mille og hendes killinger
Kommentér på:
Bed for Mille og hendes killinger

Annonce