{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid
  • #1   24. jan 2010 Er det pga. stress?

  • #2   24. jan 2010 vores hunkat er også i løbetid for første gang og hun strinter op af alt, jeg har aldrig haft en fertil hunkat før så jeg ville også lige vide om det er normalt? Når vi får hende steriliseret holder det så op? og skal løbetiden være overstået før hun bliver steriliseret? Hvor lang tid tager en løbetid?
    Det skal lige siges at hun jo ikke kommer ud fordi hun er døv og vi har i forvejen en kastereret hankat. Han prøver forøvrigt at parre hende er det normalt?


  • #4   24. jan 2010 tak for det hurtige svar så må jeg hellere igang med at ringe til dyrlæger og høre om prisen på sterilisering. Har kun hørt hos vores lokale dyrlæge og der koster det 1800 kr.

  • #5   24. jan 2010 Altså hun strinter ikke.

    Hun har bare tisset på et håndklæde som lå på gulvet i bryggerset. Jeg håber ikke det bliver til mere end det. Mine 2 andre fertile hunner har aldrig (7-9-13) gjort sådan!


  • #7   25. jan 2010 ok jeg håber at det hjælper at steriliserer hende for i løbet af de sidste 5 min. har hun strintet op af både sofa og gardin tre gange.

Kommentér på:
Løbetid

Annonce