{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu jeg forvirret parring
  • #1   23. feb 2010 Blev Baby drægtig ved første parring?

Du burde på nuværende tidspunkt begynde at kunne se, om hendes brystvorter er blevet lidt røde, større/hævet end normalt.

Jeg tænker, at hun er gået i løb igen, ellers kan det bare være, at de er rigtig godt forelsket... c";)

• #2   23. feb 2010 Det er noget mere komplieret end så - der er faktisk kun ganske kort tid åben for at æggene kan befrugets - så at der parres en hel uge - det giver ikke bedre resultat.

Den første parring, som er bedst i hukattens løbetid dag 2 (før og efter har ringere effekt) udløses et hormon Lyte (et eller andet) der gør at æggene kan befrugtes.

• #3   23. feb 2010 Enig med Lis

Men er det to uger siden, at Baby blev parret første gang. Så hvis hun var blev parret dengang, burde man så ikke begynde at kunne se det på hende? Og den første løbetid burde også være overstået?

Kunne det ikke være muligt, at hun er gået i løb igen og derfor bliver parret?

• #4   23. feb 2010 vil en hunkat hvis hun er parret ikke afvise hannens tilnærmelser, altså hvis hun er blevet drægtig ???

• #5   23. feb 2010 nemlig to uger siden og derfor undre det mig at han har fået lov igår aftes og her til middag hun er ellers begyndt at sove meget derfor forstår jeg ingenting

• #6   23. feb 2010 har lige kigget og hendes brystvorter er mere hvide/meget lyse lyderøde så tror ik man kan se noget endnu

• #7   23. feb 2010 Hun kan nemt være gået i løb igen.

Men nogle gange må man undres over de kattte, min hunkat lod hankatten parre hende på trods af hun var ca 7 uger henne og med kæmpe mave smiley så de blev skildt af

• #8   23. feb 2010 okey jamen jeg må jo vente at se hvad der sker så jeg kan have en terminsdato der siger den 13 april og den 29 så jeg må se om det bliver nødvendigt at skille dem ad

• #9   23. feb 2010 Fandt lige det her på nettet, måske det er en forklaring :

Hos ca. 10% af de drægtige hunkatte optræder der en tilsyneladende normal løbetid (østrus) fra dag 21.til dag 24. Hunkatten optræder fuldstændig som om, hun ikke var drægtig og lader sig villigt parre. Hun kan endog blive drægtig igen på dette tidspunkt. Det er en tilstand, som kaldes "super føtatio". Denne tilstand kan desuden ses hos enkelte katte omkring 6. drægtighedsuge.

• #10   23. feb 2010 okey tak men hun skulle kun være 14 dage henne men hun opføre sig heller ikke som hun var i løbetid hun går ikke og skirger og gnider sig op af alt har bare set dem tilfældigt parre sig to gange

Kommentér på:
nu jeg forvirret parring

Annonce