{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

Mærkelig opførsel ?? {{forumTopicSubject}}

Hej igen..

Min kat har fået en lille fin rund mave nu
Og hendes patter er skaldede rund om hævede på selve dievorten og hun har hævede mælkekirtler.
Her fra igår er hun begyndt ikke at syntes om når man tager hende op..
Kunne det være fordi at fødslen nærmer sig ??.
det er bare det at jeg værken kan se eller sådan rigtigt mærke killingerne inden i hende..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig opførsel ??
  • #1   7. mar 2010 hvor lang tid før fødslen ligger de stille ??..


  • #2   7. mar 2010 Hmm.. Okay
    Jeg har ike rigtig kunne mærke noget selv alle de dage jeg har haft hende.
    Hvis det skulle være noget har det kun lige være set lille strejf under min håndflade Eller et lille bule på siden af hendes mave ??..
    kan de være at der kun er to eller tre ??..
    og så at de ikke tumle så meget rund ude i siderne på hende


  • #3   7. mar 2010 Prøv at snakke med tidligere ejer af din kat. Hun mener ikke at katten kan være drægtig og i så fald skulle den være blevet det inden for utrolig kort tid. Jeg ville tage et smut forbi dyrlægen, da det kan være sygdom eller andet der ligger bag.

  • #4   7. mar 2010 Natasja F. Den er blevet gravid ved den forige ejer..
    Der var den udekat.
    Og nej andet kan ikke stå bag da den har hævede patter og skaldet rundt om..
    Endten er den gravid eller også indbilsk
    Men når hun ligger sig ned gør hun det forsigtigt


  • #5   7. mar 2010 Ulla P.
    Hmm.. Så er hun vel gravid ??
    Men hun er jo ike særlig stor
    Desuden går jeg ikke og løfter på hende..


  • #6   7. mar 2010 Hvis hun endelig er drægtig kan hun ikke være mere end allerhøjst 3 uger henne så vidt jeg kan læse ud fra det tidligere ejer skriver.
    Ergo er der en del tid tilbage af drægtigheden og i må under INGEN omstændigheder løfte eller trykke på maven da dette kan give fatale skader på de ufødte killinger.

    Jeg synes stadig i skal tage til dyrlæge med hende og få tjekket igennem at alt er som det skal være.


  • #7   8. mar 2010 Så vidt jeg husker, har katten ifølge fårrige ejer ikke været i nærheden af en fertil hankat,

    igen, jeg forstår ikke at den ikke allerede er kommet til dyrlægen ! det kan være MEGET andet end graviditet. orm, rok, tarmbroblemer... staklen skal til dyrlæge, og det kan ikke gå for hurtigt.. !

    desuden, katten ser ikke gravid ud på billederne ..

    held og lykke ..


  • #8   9. mar 2010 Natascha Jeg vil bare gerne vide noget da dette er min første kat som skal have killinger

    Jeg HAR fået svar fra en anden avler om hun kunne være gravid hun mener at det kan man godt
    ville bare vide hvornår og hvordan og om det var killinger okay..
    Har hørt meget om at jeg skulle tage den til dyrelæge såee..


  • #9   9. mar 2010 Jamen hvorfor spørger du os så til råds når du ikke vil høre på os ??

    - det lyder ikke som om at det er killinger, og den ser ikke gravid, derfor, er vi herinde bekymret for DIN kat, det kan være så meget andet, de hævede die vorter kan være celle forandringer(start på kræft)

    - Ja vi er katte elskere herinde, derfor gør vi dig opmærksom på at en tur til dyrlægen er nødvendig..

    , personlig, synes jeg det er uansvarligt ikke at tage den stakkel til dyrlægen..


  • #10   9. mar 2010 Carina: Billederne i dens profil er teget lang tid før hun er begyndt at tage på..
    Jeg siger ikke at jeg ikke vil have hjælp..
    Men har haft en avler til at høre på mig hun siger at den helt sikkert er gravid.
    Jeg ville med dette emne jo bare vide om det var killingerne jeg kunne mærke ?? ^^


  • #11   9. mar 2010 Hvad har du mærket ??

    -bobler eller ??

    *uanset hvad, så synes jeg at den skal til dyrlægen, også for at finde ud af hvis den er gravid, om killingerne har det okay og sådan noget ..

    det er et KÆMPE ansvar at få killinger , hvad har du tænkt dig at gøre med resten af killingerne hvis du ikke kan komme a med dem ? du vil jo ikke kunne sige at de er maine coon, eftersom at du ikke aner noget om faderen, du vil kun kunne kalde dem huskatte, (er svære at komme a med til ordentlige hjem)

    du siger du ikke kan mærke liv, ? det kan man først når det er lige oppe over... og da tidligere ejer fastholder at den ikke er blevet gravid ved hende, er det umuligt at den er så langt henne...

    hvis du ikke vil høre på os herinde, kan jeg ikke se en mening med at oprette tråde om dette gang på gang..


  • #12   9. mar 2010 Jeg har fundet ud af at det ikke var killinger de bobler det står længere oppe..

    Jeg er fuldstændig ligeglade med om de er renracede nok er det surt.
    Men ALLE katte er elskelige så syntes ikke at det gør den store forskel selvom de ikke er ligesom andre rene katte..
    Hvis vi ikke kan komme af med killingerne beholder vi dem selv det følger ligesom med som ansvar !.
    Og ved en af de gamle ejere var hun udekat og der kan man ikke holde øje med om der er kommet en smutter ?? (;
    desuden kan det ligesågodt være et andet sted fx Efter den ejer ?? tror også at hun kun er omkring 33 dage henne så jeg har selv tænkt på om der sker noget i slutningen af marts.


  • #13   9. mar 2010 Ved du ikke hvornår hun er blevet parret?

  • #14   9. mar 2010 Tanja J Nej det ved jeg ikke..
    Det er også derfor jeg har oprettet så mange indlæg om det hele for at være sikker nu er jeg så MEGET sikker da hun har de tegn til det.. x)


  • #15   9. mar 2010 Jeg vil foreslå du sætter dig ned og læser en masse emner om killinge fødsler, hvad andre folk har haft af tanker osv.. og dermed sætte ddig ind i hvad der skal ske, hvornår osv..

    Har du fødekasse, killingefoder, og hvad der ellers behøves når killingerne kommer/er kommet?


  • #16   9. mar 2010 Jaah Jeg har alt hvad jeg skal bruge (;
    Fødekasse Killingefoder ?? x)
    Og så selv også ting til under fødslen


  • #17   9. mar 2010 min skal have killinger om ca en månde,tillykke med din mis osse skal ha små...det er bare så fedt og have killinger.men lidt ulækkert og se når de blir født

  • #18   9. mar 2010 he he he

  • #19   9. mar 2010 Hvis hun kun er ca. 33 dage henne, er der så ikke en 30 dage til hun føder??

  • #20   10. mar 2010 Isabella H Jo ??
    Derfor venter jeg spændt til slutningen af marts


  • #22   6. maj 2010 ja morkat skal have killinger foder fra nu og til killingerne er holdt op med at die..

    Fødekassen er det sted killingerne er mens de er helt små


Kommentér på:
Mærkelig opførsel ??

Annonce