955 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mærkelig opførsel Mærkelig opførsel

Min mco kastrat har en underlig vane som jeg aldrig har oplevet før ved mine andre katte og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen af jer har oplevet noget ligende...
Han spiser KUN mad som lige er hældt op i skålen, han skal se at jeg gør det også selv om der er masser af mad i madskålen, den er faktisk aldrig tom, men han går og hyler som om han var sulten og stopper ikke før jeg går ud og hælder noget nyt tørfoder oveni det andet så spiser han med stort velbehag..jeg synes dette virker vildt underligt..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelig opførsel
  • #1   22. jan 2011 Det er noget du selv har lært ham smiley

Er sikker på, hvis du stopper med det, vil han hurtig finde ud af det ikke kan betale sig at gå at hyle sådan og så skal han nok spise sin mad i skålen smiley
    Hvis du vel og mærke vil vende ham af med det igen smiley

• #2   22. jan 2011 Nej det har han gjort i over 1 år og han får bestemt ikke sin vilje hver gang men han kan blive ved meget længe, jeg har 3 andre katte og de gør det ikke.

• #4   22. jan 2011 Jeg gir ham nu ikke nyt hver gang og nogle gange overgiver han sig også og spiser det der er i skålen men tilfreds, det er han ikke :0)
    dejligt at høre han ikke er den eneste med den sjove vane..

• #5   22. jan 2011 Jeg synes ikke det er mærkeligt, for aroma og smag fordamper, når foderet er hældt op. Og hvis madskålen aldrig er tom, men der bare bliver hældt oveni, så ligger der måske flere uger gamle foderstykker i.

• #6   22. jan 2011 Tinka. han vil heller ikke spise hvis jeg har hældt nyt op..han skal se jeg gør det.

Kommentér på:
Mærkelig opførsel

Annonce