{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Killinger overlevet det kolde vejr..:) {{forumTopicSubject}}

Det en lidt sød historie jeg er nødt til at fortælle. Vores kat var blevet drægtig og var efterhånden rigtig tyk.. En dag løb hun så ud og blev væk et par dage og kom hjem og havde tydeligvis født.. Vi troede jo så selvfølgelig killingerne var født og døde, i det vejr her troede vi ikk de var overlevet, og missemor som ellers har været rigtig sur er blevet superkælen igen så tænkte det måske var bedst.
Men den anden dag sidder jeg ude i køkkenet og i vinduet står missemor med en stor grå mis i munden og vil rigtig gerne ind..
Vi skynder os at lukke hende ind og finder en kasse med et håndklæde til hende og hun ligger og giver killingen mad og får den vasket. Senere løber hun så ud mens jeg lukker hundene ud og tisser og da de skal ind igen kommer hun med killing nummer 2.
Senere igen mens kæresten er ude og køre kommer hun ud igen og da han kommer hjem har hun 3. killing med hjem.
Alle 4 har det rigtig godt og killingerne er nogle små tykke nogle, i forhold til at de har boet ude den første uge af deres liv..
Har oprettet et album så i kan se dem.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger overlevet det kolde vejr..:)
Kommentér på:
Killinger overlevet det kolde vejr..:)

Annonce