{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

er overlykkelig :) {{forumTopicSubject}}

som nogen måske ved var baby´s killinger ikke mere end en uge gammel da de måtte supleres med KMR pga stort vægt tab(baby havde brystbetændelse). men de sidste to dage har jeg ikke behøvet suplere de tager fint på igen og baby er begyndt at passe dem så godt igen og nu ville de igen patte. når de har pattet hos baby lægger de sig til at sove så noget tyder på de langt om længe blir mætte hos deres mor som ellers havde fået nedsat produktionen af mælk. men siden igår har de henholdsvis taget :
16 gr - 18 gr - 29 gr. - 14 gr. - 21 gr - 27 gr på

kan det virkelig lade sig gøre hun pludselig har mælk nok igen?
det skal lige siges de er begyndt så småt på most torskerogn blandet med KMR.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er overlykkelig :)
  • #1   13. maj 2010 Uanset hvad, så tager de på og er rolige og det er det vigtigste. Men ja, hun kan have fået nok til dem, men jeg tror mere på at det er kombinationen. Det er benhårdt arbejde at flaske, så du trænger sikkert osse til at slappe lidt af. Så nyd at dit store arbejde har båret frugt og lad missemor klare resten. Selvfølgelig skal du stadig holde øje med vægten.

• #2   13. maj 2010 Det var vel nok en dejlig nyhed smiley og jo, hunkatte kan godt lægge mælk ned igen, selv efter lang tid.
    Også hunkatte, der slet ikke har født killinger, kan lægge mælk ned, hvis hun får plejekillinger.
    Jeg taler af erfaring!

• #3   13. maj 2010 okey hvor dejligt jamen jeg er så glad for at "frælægge" mig moderrollen for til sidst stod de jo og skreg på mad bare jeg nærmede mig fødekassen og de pattede på mig men nu kan jeg sætte mig ned i kravlegården og nusse dem og de leger bare(de plejer at hyle) og baby har fået mere ro på nu hvor de virker mætte og tilfredse for hun blev stresset af de skreg sådan før for uanset hvor tit hun lå der var de bare ikke mætte

Kommentér på:
er overlykkelig :)

Annonce