{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

Det endte med kejsersnit :( {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Nogle af jer fulgte måske med i mit indlæg igår, omkring at Dina var gået i fødsel. Se evt. linket:
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=77217

Vi tog til dyrlægen med hende i morges, da der endnu ikke var sket noget. De tog så billeder af hende, og kunne se at der var en killing i hende endnu. Vi fik så valget mellem kejsersnit og aflivning, og selvfølgelig valgte vi at få lavet et kejsersnit!

Så nu går vi og venter på en opringning, så vi kan få forhåbentlig både hende og den lille med hjem i god behold. Der kommer naturligvis en opdatering smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det endte med kejsersnit :(
  • #1   15. jun 2010 held og lykke,håber at både missemor og barn kommer med hjem, og at de har det godt,knus her fra.

• #2   15. jun 2010 Jeg håber alt er gået vel smiley

Men som det er blevet skrevet før, kan det jo være, at du kan tage plejekillinger så den lille kan få sig nogle søskende.

• #3   15. jun 2010 Ja der kan skam hurtigt ske noget, selv om de fleste kattefødsler går som de skal.
    Held og lykke med misserne

• #4   15. jun 2010 Mange tak allesammen smiley

Amalie: Jeg vil i hvert fald undersøge det, men jeg synes også Dina lige skal komme sig en smule først. Men nu må vi se hvordan det kommer til at gå. Men puha, sikke en dyr fornøjelse smiley

• #5   15. jun 2010 Jah smiley Ved ikke hvor længe der går med mælken og alt det.
    Hvornår må I få hende hjem igen?

Uha ja, det er rigtig dyrt. Altid "noget" at det ikke var i weekenden I måtte afsted. Havde selv (forrige måned) dyrelæge udgifter for 5500. Det er meget, lige pludselig, når man er to der er på SU smiley

• #6   15. jun 2010 Ja puha, denne regning ender også på omkring de 5000,- og vi er begge på kontanthjælp smiley Men ja, havde det været i weekenden havde det været meget værre da!

Vi kan hente hende allerede i eftermiddag, så nu går vi bare og venter på at de ringer smiley

• #7   15. jun 2010 Heldigvis er det det værd.

Det bliver da dejligt at få hende (og killingen?) med hjem smiley Selvom ventetiden kan føles lang...

• #8   15. jun 2010 Det er nemlig dét værd :o) Da dyrlægen spurgte om vi ville have kejsersnit eller aflivning, vidste vi også med det samme hvad vi skulle vælge, selvom det er mange penge.

Og ja, vi glæder os rigtig meget til at kunne hente hende, og forhåbentlig også den lille smiley

• #9   15. jun 2010 Skulle mormissen så have været aflivet? :-S
    Jeg tænkte mere, at alternativet til kejsersnit skulle være, at få hende steriliseret og fjernet killingen. Synes aflivning er ret voldsomt! Kan godt forstå I valgte det andet smiley

• #10   15. jun 2010 Ja vi havde kun valget mellem kejsersnit og aflivning, jeg tror ikke de kan nøjes med at sterilisere og fjerne killingen, når den er så stor? Men jeg ved det selvfølgelig ikke smiley

Ja vi synes også det var lige voldsomt nok, så der var jo kun et fornuftigt valg i vores hovede smiley Hun bliver så steriliseret samtidig, så vi ikke risikerer endnu en af disse fødsler, så det er betryggende nok.

• #11   15. jun 2010 Nåååh, nej selvfølgelig. Killingen skal jo ud når der steriliseres "alligevel".
    Det lyder godt, at det bliver ordnet samtidig, nu hun sikkert skal i narkose alligevel smiley
    Da vi fik fjernet killinger og neutraliseret vores Raja, fik vi også lige sørget for den årlige vacc., øremærkning og alt hvad der ellers skulle ordnes.

• #13   15. jun 2010 lyder da voldsomt dyrt hvis det er i alm åbningstid. Mine dyrlæge tager lige under 2500 og det er incl smertebehandling hjemme.

• #14   15. jun 2010 Vi skal af med 4700,- og det er i alm. åbningstid. Så ja, det er meget dyrt!

Vi har lige fået en tilbagemelding fra dyrlægen, og det bliver desværre kun Dina vi får med hjem, den lille stod ikke til at redde smiley Men nu er det ordnet, og vi vil tage ind for at hente hende smiley

• #16   15. jun 2010 Godt i kom afsted med hende. Som jeg skrev i den anden tråd så var jeg noget bekymret, trist med de små, men godt mormissen klarer den.

• #17   15. jun 2010 Godt at missemoren har det godt! Selvom det er rigtig trist, at den lille misling ikke klarede det.

Min dybeste medfølelser til jer, og god bedring til missemor!

• #18   15. jun 2010 Mange tak for alle jeres søde ord, det varmer smiley
    Vi var lige kommet hjem med Dina, da hun begyndte at styrtbløde, så vi måtte haste ind med hende igen. Heldigvis var alt som det skulle være, og vi er nu hjemme igen.

Den lille killing var meget tynd, og allerede død da de fik den ud. Den så ellers rigtig fin ud, en lille pige.

Vi forhørte os omkring hittekillinger, og desværre havde de lige måtte aflive 4 stk. på 2 uger i fredags, så nu havde de ingen smiley Så sig endelig til, hvis I kender nogen som mangler en ammemor.

• #19   15. jun 2010 Hun blødte ikke fra såret, men bagfra. Da vi kom hjem med hende, faldt der en stor klump ud fra skeden på hende, og dette foruroligede os lidt.
    Vi fik at vide derinde, at det højst sandsynligt var et stykke af moderkagen, og på røntgen billederne var der intet unormalt at se. Hun bløder nu kun en lille bitte smule bagfra, og jeg har kontakt med dyrlægen smiley

• #21   15. jun 2010 for 8 uger siden fik vi også kejsersnit inden for åbningtiden, det kostede 6000,-, de var en enkelt killing...

hvor var det synd at jeres ikke overlevede, håber mormissen snart er ovenpå igen..;-)

• #22   15. jun 2010 Tak for linket Amigo, jeg har også skrevet deri smiley

Heidi: Ja det er en dyr fornøjelse, men så længe Dina bliver frisk igen, er pengene ligemeget smiley

• #23   15. jun 2010 Hvor trals, men godt mormis er okay.
    Ja jeg ved det er dyrt når det går galt for missemor, har selv lige brugt over 10.000 på en fødsel samt et efterførløb, og det er trals, men godt du tænkte på mormis:)

Kommentér på:
Det endte med kejsersnit :(

Annonce