{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

tegn på drægtighed? ??? {{forumTopicSubject}}

Hej KG .

hvilke tegn er der på drægtighed ?

Jeg har lidt på fornemmelsen at min hunkat er gravid igen smiley vi står ellers og har fundet hende et nyt hjem ved en veninde når hendes killinger er rejst ..

MEN jeg vil dælme ikke sende hende videre med killinger i maven da hun skal på p-piller ..

og hun har killinger lige nu, derfor er det desværre hvis vores mistanke er rigtig - det vil jo dælme være synd at hun allerede igen skal have killinger ...

de nuværende killinger er 12 uger på søndag .-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tegn på drægtighed? ???
  • #1   23. jun 2010 slet ingen der ved det ?:):)

  • #3   23. jun 2010 donna, spørg du bare .- nej ikke så tidlige tegn ... dem kender jeg ikke til ..

  • #6   23. jun 2010 lotte , først tak for at du kalder mig dyrplager ..

    for det andet , jeg troede sq ikke at hun måtte få p-piller mens hun "ammer" hvilket hun stadig gør , killingerne rejser søndag .. ja jeg skriver jo selv at det ville være synd at hun allerede skulle have killinger igen, derfor søger jeg råd herinde - ikke for at få at vide at det er dyrplageri , - hvis der ikke er andre tegn er det ski ikke nemt smiley hm må ringe og spørge dyrlægen til råds imorgen..

    og HALLO , at neutralisere - skulle det være en løsning på en upser ? ? hvem siger at jeg ønsker en steril hunkat ? jeg skal af med hende af personlige årsager , og når tiden er inde var planen at hun skulle have et sidste kuld.. så jeg kunne få en killing ..

    dette er hendes andet kuld (med 1år imellem!) så syntes bestemt ikke at du behøver at snakke så grimt til mig - hun var 1½+ lidt måneder første gang, jeg ved fanme godt at hvis hun er drægtig er det synd - men igen , det er sørme ikke planlagt !


  • #8   24. jun 2010 du ved jo ikke hvad jeg har gjort , jeg troede nemlig at jeg havde holdt hende fra hankatte da hun er den eneste kat i huset .

    og lotte - du kan ikke tillade dig at sige at jeg ikke har gjort noget .. du aner det nemlig ikke - jeg spurgte om der var tegn på graviditet - ikke om det var dyrplageri.

    men nu må vi se om hun er gravid eller ej .


  • #9   24. jun 2010 hej , nej vi har kun hende og hendes killinger på knap 12 uger - det er en bekendt der har startet min bekymring - jeg tror mere at hun har taget på (hvilket er dejligt) men at det har ssat sig på maven først .

    det er et år SIDEN de andre killinger flyttede hjemme fra , så ja altså der er et år mellem dette kuld og det første.. hun er vel 3år nu (;

    men jeg forsøger at komme i kontakt med min dyrlæge , der var optaget ligefør --


  • #10   24. jun 2010 jeg har nu snakket med min dyrlæge og har i samråd med den fundet en løsning .

    tak for jeres svar .


  • #11   24. jun 2010 jeg har nu snakket med min dyrlæge og har i samråd med den fundet en løsning .

    tak for jeres svar .


Kommentér på:
tegn på drægtighed? ???

Annonce