{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Hankat springer på min gravide kat?? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har to katte, der har boet sammen i lidt over et år nu og normalt enes de fint. Den ene er en kastreret hankat og den anden en fertil hunkat. Jeg har fået hunkatten parret i starten af oktober og hun er nu 5 uger henne. Inden hun blev parret kunne hankatten godt finde på at springe på hende som om han ville parre sig med hende, og hun bliver bare liggende og piver og knurrer lidt og kæmper slet ikke imod. Det skete måske et par gange om ugen iden hun blev parret. Men efter hun er blevet parret gør han det hele tiden. Han prøver ikke at parre sig med hende, men ligger bare ovenpå hende og bider hende. Jeg farer op hver gang og skælder ham ud, men han er fløjtende ligeglad og gør det igen 2 min. efter. Nu er mit spørgsmål så: Sker der noget ved det? Han bider ikke så hårdt så der går hul, men det irriterer mig bare. Tænker også på hvordan det mon bliver når killingerne kommer. Og om han kan finde på at skade dem?? Tænker at der må være nogle af jer opdrættere der har prøvet det samme, og måske ved hvad jeg skal gøre eller ikke gøre.

Mvh Anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankat springer på min gravide kat??
Kommentér på:
Hankat springer på min gravide kat??

Annonce