{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Moden til parring???
  • #1   30. jan 2006 Tja jeg kender en norsk skovkat der er moden nok, dvs han er kønsmoden, men han er simpelt hen ikke interesseret i damer endnu.. Hvornår han bliver det aner vi ikke, men det bliver forhåbentlig inden vi skal låne ham til Blue, da hun allerede har haft sin første løbetid... smiley

• Patricia L
    Patricia L Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   30. jan 2006 okay. ja det må man håbe. hvor gammel er han?

• #3   30. jan 2006 Jeg havde en gang en hankat på 5mdr, som parrede en hunkat OG gjorde hende drægtig - så de skal ikke være så gamle. smiley
    Hvorfor spørger du?

• #4   31. jan 2006 Silver er lidt over et år... Så han sku gerne tage sig sammen til Blues 3. løbetid...
    May-Britt: Jeg har læst noget om at ved den første løbetid er det ik sikkert hankatten er interesseret, men om det passer ved jeg ik.. Silver var i hvert fald ik interesseret i Blue ved hendes 1... Men ved ik om det kan være derfor at din kun interesserer sig for den anden?

• #5   31. jan 2006 May-Britt: Nej, det har jeg ikke erfaret. Hankatte er som regel ikke så nøjeregnende smiley

• #6   7. feb 2006 Det sker en sjælden gang at hankatte fx ikke kan lide hunkatte der for dem, er for meget i løb, har selv haft en der gerne ville have lidt kamp først -når de så var for villige, gad han ikke mere.....
    Har du lagt mærke til om han måske også generelt er lidt bedre venner med lige hende han interesserer sig mest for?

• #7   7. feb 2006 I øvrigt kan jeg huske min mor havde en hankat på halvandet år, der simpelthen bare ikke forstod det der med hvad damer var til? Hvorfor lugtede de sådan? og hvorfor opfører de sig dog så sært? så han ud til at tænke....
    Så stak han uheldigvis af og var væk i 9 dage -da han kom hjem, der kunne han bare det der.....
    Vil give lidt ret til hende der siger det ikke er sikkert de er klar til det psykisk, blot fordi fysikken er der....

Kommentér på:
Moden til parring???

Annonce