{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

løbetid???? {{forumTopicSubject}}

jeg står med det dilemma at jeg skal have lavet killinger på min kat, men er lidt i tvivl om hun er i løbe tid, men jeg er ret sikker på hun er på vej i løb, for hun ruller lidt rundt, stritter med numsen og viser alle tegnene, men jeg syntes alligevel ikke hun gør det nær så meget som sidst hun var i løb. Han katten er i vejle så det er jo ikke en kort tur fra holstebro. tænker selv det ville være bedst at vente nogle dage til det bliver weekend og så køre, men ved jo der er mange der ude der har langt mere forstand på katte en mig, så hvis i ville hjælpe mig ville det bare betyde så meget for mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid????
  • #1   20. jan 2011 Under alle omstændigheder kan du risikere at hunkatten går ud af løb når hun kommer hen til hankatten. Det sker ofte. Da Ciddi var afsted (på sjælland) måtte hun blive i 6 uger for at være sikker på at det var lykkedes. Ciddi går normalt let i løb og får p-pille hver 5. dag. Glemmes eller spyttes en pille ud er hun i løb 2 dage efter.

Så vent du bare til weekenden eller vent til næste løbetid går i gang.

• #2   20. jan 2011 puha jeg håber bare det lykkes, nu er det aftalt at det bliver i morgen og så skal de være sammen hele weekenden, men er det ikke noget med at hvis det springer ud at det let kan komme i løbetid igen hvis de lige pludselig får interessen for ham? det er altså noget svært noget, bare man kunne snakke med ens kat så var det hele meget nemmere smiley

Kommentér på:
løbetid????

Annonce