{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stamnavn
  • #2   22. feb 2011 Jeg har kontaktet opdrætter hun lovede mig at få det ændret men intet er sket

• #4   22. feb 2011 Skriver til opdrætter igen og ser hvad der sker

• #5   22. feb 2011 Hvor finder jeg ud af hvad prisen er og hvor man ændre det?

• #7   22. feb 2011 Susanne prøv at kontakte din stambogs sekretær, og fortæl hende om sagen..

• #8   22. feb 2011 Når har lige talt med opdrætter og jeg skal bare sende dem donnas stamtavle samt en seddel med hendes farver så sender de det ind til jyrak og får ordnet det hele

• #9   22. feb 2011 Hmm en opdræts ven betalte en beløb til hendess klub for at få en Genetikkonsulent ,ud og farve bedømme , da opdrætter var udenlansk og lukket ned , og hun ikke kunne når at komme på en udstilling da mormis ikke måtte komme på udstilling når hun var diegivende . og der lå en en sølv killing i kuldet som gerne skulle registeret som sølv .
    Jeg ville da høre dine klubs Genetikkonsulent om det var muligt

• #10   23. feb 2011 En kat kan godt være silver genetisk, uden at du kan se det !

Jeg har selv en sort/hvid dreng som ikke ser sølv ud, men han laver killinger på hunkat (uden sølv overhovedet i hele hendes stambog).
    Min drengs far var en smuk sort smoke.. Så min hankat må jo have mindst 1 sølv hår, som jeg ikke kan se/finde. For sølv SKAL han være, siden han kan give sølv killinger - på ikke sølv piger.

• #12   23. feb 2011 Hvis en af kattens forældre er med sølv, og du ikke just ønsker at udstille, så ville jeg altså *gå med livrem og seler* - og lade katten stå som sølv.

Hvis du ændre kattens stambog til *ikke sølv*, og den en dag føde killinger med sølv (efter en ikke sølv hankat), ja så har du et nyt problem..... Nemlig at sølv killingerne ikke kan registreres pga de er sølv (så længe ingen af forældrene er registreret som sølv på deres stambog).
    Så skal du igen sende stambogen ind og betale x-antal kroner for at få registreret sølv på din hunkat ;O) -> og først derefter kan du registrerer dine sølv killinger......

Men ja Krista N.... som erfaren opdrætter ved jeg at sølv kan være en "djævel" at arbejde med *fnizz*

Kommentér på:
Stamnavn

Annonce