{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.691 visninger | Oprettet:

perser han til avl?? {{forumTopicSubject}}

hej alle.
er der et sted man kan finde race hankatte der tilbydes til avl? Jeg leder efter en perser, men har søgt rundt omkring og synes ikke der kommer noget jeg kan bruge. Det behøver ikke være en perser med stamtavle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  perser han til avl??
  • #1   5. apr 2011 Hej Freja

tror osse at du vil få svært ved at finde en han perser med tavle.... medmindre din kat har åben stamtavle og du har tænkt dig at stambogsføre kuldet....

• #2   5. apr 2011 undskyld jeg skriver igen, men som reg. opdrætter vil jeg bare lige give dig et råd smiley hvis du får held til at få din hun parret så søg en masse viden specielt om perser katte..... de kan eks ikke ret godt føde selv så derfor må de ikke være alene når de føder..... skulle du stå og mangle råd må du gerne skrive da jeg ønsker det bedste for din hunkat.

de bedste hilsner Marlene

• #4   6. apr 2011 ja, min hun kat er tjekket arvelige sygedomme, og har selvfølgelig de sundhedstjek hun skal. Min hunkat er uden stamtavle, så derfor er det uden betydning for mig om han katten har tavle elelr ej.. Ved bare ikke hvor jeg kan finde de parringsklare hankatte henne? smiley

• #6   6. apr 2011 det er ikke for at dunke dig oveni hovedet.... men problemet er at dem der har de gode avlshanner som er testet for div. sygdomme er reg. opdrættere og de parrer ikke ud til en uden tavle.... netop fordi der er lagt så stort arbejde i at avle sig frem til sunde og raske killinger uden genetiske arvelige sygdomme og fejl.....

Ved du noget om racen og hvordan det er når de har killinger ??? du skylder din hunkat ( som iøvrigt ser rigtig dejlig ud ) at søge en masse viden ( jeg står stadig til rådighed )

må jeg spørge om hun er ægte ??? for det ligner hun

• #7   6. apr 2011 En perser med stamtavle finder du næppe.

Du kan måske nok finde en "perser" af ukendt herkomst, men er det virkelig værd at avle flere blandinger? Du aner jo reelt ikke hvad du får.

Hvad er din hunkat testet for? Sundhedtjek siger ikke så meget om hvad der ligger i katten, af arvelige dispositioner.

• Jytte H
    Jytte H Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 4
    #8   15. apr 2011 Som ved heste er avl uden stamtavle IKKE avl, men produiktion for egen vindings skyd..

Kommentér på:
perser han til avl??

Annonce