Perser hankilling Perser hankilling
Hej til alle på kattegalleri!
Vi har fundet os en lille han perserkilling, som på meget kort tid er blevet en stor del af familien, både for os, men også for vores hankat. De spiser sammen, leger sammen og sover sammen i én stor plysklump.
Vi hentede ham, da han var 16 uger, og han er 20 uger nu.
Jeg tænkte om der er noget her inde, som kan fortælle hvor længe sådan en killing vokser , før han er fuldvoksen?
Han har lige været til dyrelægen, og er blevet vejet til 3,2kg, hvilket jeg synes lyder tungt for en killing i hans alder? tænker han måske bliver en meget stor kat
Vores 2 årlige hankat vejer 5,5kg, så på billedet kan man se dem side om side. Billedet er nogle uger gammelt godt nok
Håber nogle ved mere om det end mig og Glædelig Jul !
jun 2014
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 7
Kunne være der var noget andet i ham? Familien vi købte ham af sagde begge forældre var perser, men vi synes også selv han har ret meget næse af at være perser. Farmis lignede meget en perser, men moren lignede meget Cimba(Killingen) i ansigtet, med lidt mere næse end perseren plejer.
jun 2014
Så må vi nok bare vente og se
jun 2014
Men han er en ufatteligt lækker kat af sind, så helt snydt er vi ikke blevet
Vi har længe ville have en kat med stamtavle, og vi har også kigget på mange Killinger på den anden side af vandet.
Det blev bare for omfattende lige nu, at skulle frem og tilbage flere gange, for at tjekke avlere og finde den rette/ hente Killingen. Vi bor på Bornholm, og her er ingen avlere, har i hvertfald ledt, så det ville overraske mig meget.
jul 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 150
Perser hankilling