1.161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Perser hankilling Perser hankilling

Hej til alle på kattegalleri! smiley

Vi har fundet os en lille han perserkilling, som på meget kort tid er blevet en stor del af familien, både for os, men også for vores hankat. De spiser sammen, leger sammen og sover sammen i én stor plysklump.

Vi hentede ham, da han var 16 uger, og han er 20 uger nu.

Jeg tænkte om der er noget her inde, som kan fortælle hvor længe sådan en killing vokser , før han er fuldvoksen?

Han har lige været til dyrelægen, og er blevet vejet til 3,2kg, hvilket jeg synes lyder tungt for en killing i hans alder? smiley tænker han måske bliver en meget stor kat

Vores 2 årlige hankat vejer 5,5kg, så på billedet kan man se dem side om side. Billedet er nogle uger gammelt godt nok smiley

Håber nogle ved mere om det end mig og Glædelig Jul !

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Perser hankilling
  • #3   12. dec 2014 Han har ikke tavle smiley
    Kunne være der var noget andet i ham? Familien vi købte ham af sagde begge forældre var perser, men vi synes også selv han har ret meget næse af at være perser. Farmis lignede meget en perser, men moren lignede meget Cimba(Killingen) i ansigtet, med lidt mere næse end perseren plejer. smiley

profilbillede
  • #5   12. dec 2014 Lyder meget rigtigt smiley
    Så må vi nok bare vente og se smiley

• #7   13. dec 2014 Haha, han har perser i sig, hvad han ellers har ved jeg så ikke smiley
    Men han er en ufatteligt lækker kat af sind, så helt snydt er vi ikke blevet smiley
    Vi har længe ville have en kat med stamtavle, og vi har også kigget på mange Killinger på den anden side af vandet.
    Det blev bare for omfattende lige nu, at skulle frem og tilbage flere gange, for at tjekke avlere og finde den rette/ hente Killingen. Vi bor på Bornholm, og her er ingen avlere, har i hvertfald ledt, så det ville overraske mig meget. smiley

• #8   13. dec 2014 Mine katte og er 22 uger. Vejer henholdsvis 3.2 og 3.9

Kommentér på:
Perser hankilling

Annonce