{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

gravid kat passer killinger {{forumTopicSubject}}

hej alle i kloge jeg er lidt i et dilemma

vi har jo efterhånden 6 hittekillinger ( den sidste ankom i dag) og de får flaske og trives alle 6 fordelt på 3 forskellige aldre ... min ene hunkat har så kastet sin kærlighed på killingerne og passer,vasker og varmer dem og de får lov til at sutte hos hende ( selvom hun ingen mælk har) men mit problem er at hun faktisk er gravid med termin den 29/6 og i dag ser det ud til at hun giver lidt mælk jeg er bare bekymret om det fuldstændig forvirre hendes hormoner og måske ødelægger noget så er der nogen de vil komme på banen og fortælle for jeg er helt i vildrede *S*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid kat passer killinger
  • #2   17. jun 2011 lotte nej det er de ikke men jeg er nu heller ikke så hysterisk med den slags kigger om de ellers ser sunde ud uden øjen snask og andet puds og erfaring fortæller mig at killingerne er sunde og raske det er jo ikke bare ukendte katte de kommer fra men familie katte så er ikke bekymret ..... nu er hun oxo først begyndt at give mælk i dag og vil blive skilt fra dem i morgen men jeg vil bare vide angående hendes hormoner om det kan ødelægge noget *S*

• #3   17. jun 2011 Jeg er het enig med Lotte. Helt sikkert osse i forhold til sygdomme. Jeg har selv plejebørn, men de er helt sikkert isoleret fra mine egne katte.
    Selv om de kommer fra en familie er det bestemt ikke ensbetydende med at de ikke har ovenstående sygdomme og du risikerer voldsomme dyrlægeregninger og at dine egne katte risikerer i værste fald at dø.

• #4   17. jun 2011 Marianne smiley jeg har fuld forståelse for at i er bekymret for sygdomme mm men jeg er stadig ikke bekymret og har 7 9 13 ikke taget skade det er i mine øjne ikke større end risiko som hvis man havde en udekat der hver dag rendte ude og udsatte sig for endnu større smittefare . nu har jeg ikke udekatte men jeg tror på at hvis ellers kattene er sunde og raske og vac så kan de stå i mod meget og jeg er endnu ikke blevet skuffet . måske hvis jeg havde 20 katte ville jeg være bekymret men jeg har "kun" 4 og de trives *S*

• #5   17. jun 2011 DU har til dels ret. Nu har jeg ikke 20 katte, "kun" 7. Men sidst jeg havde plejekillinger, fik nogle af mine øremider. De små asner kan være meget svære at komme af med igen og det er ikke helt billigt.
    Hvad du vælger er helt op til dig, det var blot ment som et godt råd.

• #6   17. jun 2011 *SS* undersøgte skam killinger for den slags inden de kom til min hunkat g skal ikke ha noget klinket der men var godt klar over at det var velment råd *S*

• #7   23. jun 2011 Det er absolut ikke smart at de får lov til at die, da det så er hittekillingerne der får råmælken og det er trods alt ikke dem der har mest brug for råmælken.

Kommentér på:
gravid kat passer killinger

Annonce