7.867 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
kan katte mærke man er gravid kan katte mærke man er gravid
efer jeg er blevet gravid især efter jeg har fået mave elsker min hun kat og komme op og ligge på manen og blive nusset og hun er ellers meget meget resaveret og kun vil snakke når det passer hende.. så jeg tænkte om hun ku mærke det..?
eller er det fordi hun har fået ppiller..
på forhånd tak liane..
0 synes godt om
okt 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 65
Men mine katte er oså blevet rigtig glade for at ligge på min mave.. Om det er pga graviditet er svært at sige.. Måske kan de bare lide den bule der er, og ligger rigtig godt på den?? : )
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 24 Svar: 205
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 42 Svar: 174
sep 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 217
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 105
heidi.. jeg er så godt nok kun i uge 29 men tænkte det samme igår for i går aftes hvor du ved bebserne er mest aktiv sparkde den oz helt vildt til hende..
jeg tænkte bare hun har aldrig være verdens mest kælne kat og lige pludselig er hun bare vendt fuldstændig hun kan selt ikk blive kælet nok.. smiler..
mar 2010
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
Nu har jeg siameser katte, og de kan mærke med det samme jeg har ondt et sted, så ligger de sig enten ovenpå det sted jeg har ondt, hvis de ellers kan komme til, eller ved siden af... Og har jeg en skidt dag, så kan de heller ikke lade mig være i fred...
Katte er utrolæig følsomme, eller mine er ihvertfald... :0)
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 29 Svar: 488
Da vi forresten kom hjem med vores første dreng, fra hospitalet, for ca. 2 år siden, hoppede Cody op på skødet af mig, imens jeg sad med vores nyfødte i armene. Så begyndte han at snuse til vores dreng og prøvede bogstaveligt talt, at løfte ham, som havde han været en lille killing!!! Der var intet ondt ment med det. Jeg tror bare at Cody prøvede at vise, at han ville passe på vores lille dreng.... Det vælger jeg i hvert fald at tro på ;o) Men jeg blev selvfølgelig vildt forskrækket og skubbede per refleks Cody ned.... Og der kom han bare og ville være sød....
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Jeg havde dog en amstaff i starten af min gaviditet og hun elskede at ligge med hovedet på min mave
Måtte dog sælge hende, da jeg ikke havde energien til at give hende den motion hun havde brug for og min kæreste gad ikke hjælpe..
Jeg har dog besøgt hende flere gange efter jeg har født, og hunden er bare overglad når hun ser mig og min datter
mar 2010
og som jeg skrev længer oppe har hun aldrig være den som har ville kæles mest og hvis hun ville så plejer hun a ligge sig hos min mand selv om det kun er mig som passer hende.. det er så hyggeligt for hvergang hun ligger da så sparker den lille helt vild og det er jo så skønt a mærke..:)
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
mar 2010
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
kan katte mærke man er gravid