7.867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

kan katte mærke man er gravid kan katte mærke man er gravid

efer jeg er blevet gravid især efter jeg har fået mave elsker min hun kat og komme op og ligge på manen og blive nusset og hun er ellers meget meget resaveret og kun vil snakke når det passer hende.. så jeg tænkte om hun ku mærke det..?

eller er det fordi hun har fået ppiller..
på forhånd tak liane..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan katte mærke man er gravid
  • #1   20. sep 2010 Godt spørgsmål.. Er selv gravid (uge 38) og tænker tit på om mine katte kan mærke spark fra min mave når de ligger på den..

Men mine katte er oså blevet rigtig glade for at ligge på min mave.. Om det er pga graviditet er svært at sige.. Måske kan de bare lide den bule der er, og ligger rigtig godt på den?? : )

• #2   20. sep 2010 Det sgu da bare fordi i er blevet store og bløde at ligge på ;D

• #3   20. sep 2010 Da jeg var gravid ku min kat helt sikker mærke spark. Hun lå altid og hyggede på min mave. Både før og efter jeg blev gravid. En aften hun lå der fik hun et ordenlig spark. Hun blev så gal at hun hoppede ned og der gik lang tid før hun gad ligge der igen ;O)

• #5   20. sep 2010 jeg mener nok man udskiller nogle andre dufte når man er gravid. så de kan sikkert lugte det smiley

• #7   20. sep 2010 lasse på ja det kan sgu da godt være for min datter på 3 kan enlig oz godt li a ligge der griner..

heidi.. jeg er så godt nok kun i uge 29 men tænkte det samme igår for i går aftes hvor du ved bebserne er mest aktiv sparkde den oz helt vildt til hende..

jeg tænkte bare hun har aldrig være verdens mest kælne kat og lige pludselig er hun bare vendt fuldstændig hun kan selt ikk blive kælet nok.. smiler..

• #8   20. sep 2010 jeg tænkt oz nemlig en a vores venners hund der jeg havde dårligt ben så sku den altid når den kom hen og igge ved det og slikke på det og det var ikk fordi jeg havde sår eller noget ku bare ikk bruge det pga jeg havde lammet en nerve og vores ven fortalte så a den ku mærke det var dårlig så tænkt om måske katte oz ku det men det lyder da sådan smiler.. det da rart syntes jeg..:)

• #9   20. sep 2010 Det er jeg helt Hundrede på de kan... Da jeg var gravid havde jeg en main coon han kat som ellers aldrig lå hos mig men da jeg blev gravid lå han oppe på mig hver dag og hele tiden, han kunne slet ikke komme tæt nok på... hvis jeg sad lå han ovenpå maven og lå jeg ned lå han oppe på siden af min mave og det var hver eneste dag indtil jeg ikke var gravid mere...

Nu har jeg siameser katte, og de kan mærke med det samme jeg har ondt et sted, så ligger de sig enten ovenpå det sted jeg har ondt, hvis de ellers kan komme til, eller ved siden af... Og har jeg en skidt dag, så kan de heller ikke lade mig være i fred...

Katte er utrolæig følsomme, eller mine er ihvertfald... :0)

• #10   20. sep 2010 Jeg er selv gravid i uge 36 nu og jeg er også sikker på, at de kan mærke/ lugte det!! Jeg kan til gengæld ikke holde ud, at de skal stå og ælte på min mave ;o( Det er vildt sødt og hyggeligt, men jeg får det simpelthen så dårligt, når de vil ligge på min mave og ælte osv :o( ...Og hvorfor kommer de så også først om aftenen, og vil sidde på mig, når det er der jeg har det værst?! Jeg går jo hjemme på barsel, så de har HELE DAGEN til at sidde på skødet af mig, men der vil de hellere sove ;o( ....Skøre ( dejlige) katte!!!

Da vi forresten kom hjem med vores første dreng, fra hospitalet, for ca. 2 år siden, hoppede Cody op på skødet af mig, imens jeg sad med vores nyfødte i armene. Så begyndte han at snuse til vores dreng og prøvede bogstaveligt talt, at løfte ham, som havde han været en lille killing!!! Der var intet ondt ment med det. Jeg tror bare at Cody prøvede at vise, at han ville passe på vores lille dreng.... Det vælger jeg i hvert fald at tro på ;o) Men jeg blev selvfølgelig vildt forskrækket og skubbede per refleks Cody ned.... Og der kom han bare og ville være sød....

• #11   20. sep 2010 Jeg oplevede ikke nogen foreskel ved Rottweiler smiley
    Jeg havde dog en amstaff i starten af min gaviditet og hun elskede at ligge med hovedet på min mave smiley

Måtte dog sælge hende, da jeg ikke havde energien til at give hende den motion hun havde brug for og min kæreste gad ikke hjælpe..

Jeg har dog besøgt hende flere gange efter jeg har født, og hunden er bare overglad når hun ser mig og min datter smiley

• #12   20. sep 2010 sandra l.. ja det er mest om aften hun ligger på min mave jeg synts gengæld det er vildt hyggeligt smiler.. men hun spørger om lov først eller det ser ihertfald sådan ud for hun står på gulvet når jeg ligger ned på sofaen og så kommer da lige en pote op og når man så siger så kom så hopper hun op og ligger sig lige oven på maven..
    og som jeg skrev længer oppe har hun aldrig være den som har ville kæles mest og hvis hun ville så plejer hun a ligge sig hos min mand selv om det kun er mig som passer hende.. det er så hyggeligt for hvergang hun ligger da så sparker den lille helt vild og det er jo så skønt a mærke..:)

• #15   20. sep 2010 * Lisbeth * - Ja det kan være smiley Det kan være din kastrat var til det "forkerte" køn smiley

• #18   20. sep 2010 ja jeg vil oz sige min hun opføre sig ligesom hun gjore da hun ventede killinger men har tjekket hendes brystvorder 1000gange og hun er ikk gravid godt nok får hun oz ppiller men har jo hørt om nogen som får killinger alligev men det ska hun alså ikk.. smiley

• #19   20. sep 2010 hos mig var det spichelt min han maincoon der var helt elektrisk pga min gravilitet...

Kommentér på:
kan katte mærke man er gravid

Annonce