6.678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

kan katte mærke når man har det skidt? kan katte mærke når man har det skidt?

hej alle . jeg har tænkt meget over om katte kan mærke når man har det skidt indeni, er syg eller bare trist . lige nu sidder jeg f.eks. og har måske halsbetændelse, finder vi snart ud af, og begge min katte render efter mig hele tiden. og den lille Zalsa miaver efter mig konstant. tror i de kan mærke på mig jeg er skidt tilpas og sløj ?

mvh Anika og de dejlige to putte tøser.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan katte mærke når man har det skidt?
  • #1   10. apr 2008 Jeg er helt overbevist om, at de ved man ikke er toppen. Om det så er fordi man føler sig sløj, eller om man er ked af det, så kan de mærke det! Min tidligere kat var der altid når jeg ikke var på toppen! Hun fulgte alle mine bevægelser og gik mig i hælene!

• #2   10. apr 2008 Jeg tror ikke de kan mærke det, men jeg tror de kan se det i vores kropssprog..

Vi "afgiver" en masse kropssprog uden at være klar over det..

• #3   10. apr 2008 nu har jeg ligget på sofaen side i morges kl 7. og de har begge ligget hos mig. har jeg rejst mig efter en kop the går de med, går jeg tilbage i sofaen går de med. de er med mig over alt, jeg kan ikke en gang få lov at gå på toilettet alene. jeg bliver passet på gør jeg .

• #4   10. apr 2008 Jeg er 100% sikker på at mine kan mærke det, når jeg har det skidt.

Fx. så min kæreste og jeg en gyser midt om natten og han skulle så ud efter noget sodavand (Typisk ham) anyway - Var ret skræmt og da Kim lukkede døren, sad begge katte omkring mig og Imix lå som om han holdte om min arm.

De flyttede sig ikke før Kim igen trådte ind af døren.... Det var ret sødt smiley

• #5   10. apr 2008 en dag jeg var rigtig ked af det, sad jeg i stuen og tudede og vupti så havde jeg Gwen på skødet og Balder med poterne om min ene arm.
    De var simpelthen så kærlige og nussede deres kind mod mig, slikkede mine hænder, det var så sødt at jeg kom til at tude endnu mere, men nu med et smil på læben*SS*

• #6   10. apr 2008 De har vel sjette sans...

• #7   10. apr 2008 Da jeg sad og stortudede over at min ene mis var blevet aflivet, kravlede 2 af mine andre misser straks op i mit skød og puttede om mig. Den ene plejer ellers aldrig at være til alt det skøde-nusseri....

• Petrea E
    Petrea E Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #8   29. nov 2013 var en gang I mexico, ude I junglen hvor der var en del håndflade store edderkopper ca. en 10 15 stykker rundt om kring min hængekøje og jeg brød mig ikke om dem, en dag kom der en kat forbi og den blev hos mig og lå I midt skød hver nat I dt den var vågen havde jeg mod til at sove. I dag bor jeg I marokko og har nu 3 katte, de små kattekillinger, ja deer nu halvstore, kigger mig hele tiden ind I det venstre øje og hver gang de får chancen snuser de til det.....går og tænker om der er problemer inde bag øjet for jeg har også hørt at katte er særlig observante på meneskers sygdomme

• #9   29. nov 2013 Min dreng lå ved mig 24/7 efter jeg fik fjernet mandlerne i forårs, jeg sov det meste af tiden men hvergang det var tid til næste omgang smertestillende daskede han til min arm 2-3 min før de stillede alarmer for at huske dem. Dage hvor jeg har nedture på er de der ved min side, killingen vi har fået ind ligger ved mit hoved når jeg har været brudt sammen, tror bestemt de kan mærke på os der er noget galt, enten pr duft vi udsender, krops sprog eller energierne omkring en, eller måske endda en kombination af det hele smiley

• Frank Bøgh J
    Frank Bøgh J Tilmeldt:
    aug 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #10   17. aug 2019 Hej det med at katte kan mere at man har det dårligt. Det tror jeg også er rigtigt. For jeg harhaft det dårligt og er på penecilin. Og efter jeg hade været ude og handle. Kom jeg hjem og jeg hade det ikke ret godt og oversvede helt vild. Sår kom begge mine killinger hen og lagde sig helt tet ind til mig.

Kommentér på:
kan katte mærke når man har det skidt?

Annonce