Kan katte mærke en stresset periode..? Kan katte mærke en stresset periode..?
....
Ja, jeg synes at jeg har haft en hel del stressede perioder og en stresset dagligdag her på det sidste, og jeg synes at jeg har kunnet mærke det på misserne...
Godt nok har jeg kun to, men jeg synes at de før i tiden kom op og lagde ved mig når jeg lå i sofa'en...
Jeg har ikke ligget på sofaen i et stykke tid, fordi der har været så mange pers. problemer, og jeg har simpelthen ikke haft overskud eller tid til at ligge på sofaen.... Mine to dejlige katte har heller ikke været henne og snuse eller noget...... Jeg har godt nok lagt mig ned på gulvtæppet og kastet legetøj ud til dem osv. og de har også sovet ved os, men de har ikke været oppe ved mig og virkelig søgt en form for nærkontakt.
Nu skal det ikke misforsts for Vi snakker med dem hver dag, og vi har kontakt til dem hver dag... Og nusser dem hver dag.. Jeg vil ikke femstå som en dårlig missemor, men jeg synes bare at der er en reaktion i deres adfærd.. Måske at jeg kke har haft overskud til at ligge mig i sofaen og virkelig kontakte dem, det føler jeg da selv, eller måske de bare ikke har haft lyst ??????
Har i Haft oplevet det samme ??? ell. noget lignende....?? Er det normalt at misserne reagerer som de gør...
Jeg mener ikke selv at det er en normal reaktion, men istedet en reaktion på vores fravær..
Men hvad mener i ???
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 506
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Jeg kan være 100% sikker på at har jeg det meget skidt, så er min Dufa-misser der for at se til mig og passe på mig..
Og hvis jeg ikke har haft den samme tid til kattene, kan jeg meget tydeligt mærke det på lige netop Dufa - hun er langt mere fintfølende end de andre 2. Og ja, så kan det ind imellem ses som at hun ikke gider at komme op til mig og kramme som hun plejer, eller at hun ligefrem ignorerer mig og bærer nag til mig.
Så ja.. Det kan meget vel tænkes at dine katte mærker din sindsstemning.
Kan katte mærke en stresset periode..?