{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor lang tid ved hankat(parring)
  • #1   14. jul 2011 Hankatten bliver som regel hurtigst træt af at parre. Men 2-3 dage sammen er fint. Og nej antal dage bestemmer ikke antal killinger.

• #2   14. jul 2011 Herhjemme parrer jeg max over 2 dage.
    Pigen kommer gerne indtil hankatten på 2 eller 3 løb´s dag, da det fungerer godt her i huset.

• #3   14. jul 2011 ja for her i huset har vi så en hankat der ikke bliver træt af at parre og vi har en hunkat hvor famlien bare får mange killinger, så hvis vi kunne bare få 3-4 killinger ville det være dejligt istedet for 7-8 stk, så hvis det har nogen indflydelse på om den bliver parret flere gange om dagen på 5-6 dage, så kunne det jo godt være vi bare skulle dem være sammen 2 dage?

• #4   14. jul 2011 Jeg har prøvet at få 8 killinger efter blot 1 parring (efter 1 parring blev hunkatten taget væk fra hankatten, derfor ved jeg der kun var 1 parring).

Men jeg har oz prøvet at få 3 killinger efter 21 "talte" parringer (+ evt de parringer vi ikke hørte om natten).

Så antal af parringer har vist intet at sige.
    Antal af killinger, kommer an på hvor mange æg din hunkat frigiver efter en parring, samt kvaliteten på hankattens sæd.

Kommentér på:
hvor lang tid ved hankat(parring)

Annonce