{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Opdrager 1 uge gl killing {{forumTopicSubject}}

Jeg synes at missemor er lidt hård ved sin killing. Den er en uge gl og har ikke fået øjne endnu. Mor missen kan gå ind i kassen og begynde at holde ham fast mens hun sparker med benene på ham. Selvom han egentlig ligger og sover når hun kommer. Jeg synes hun er hård ved ham, men ved ikke om det er helt normalt. Hun har kun den ene killing.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdrager 1 uge gl killing
  • #2   1. sep 2011 Jeg tror det er frustration - een killing er ikke meget at bekæftige en hunkat med

• #4   1. sep 2011 min venindes kat fik 2 killinger, og den gjorde noget lignene...
    Den holdte også fat i killingerne med benene og ligesom bed dem?
    tror nok det er gået over,,, har i hvert fald ikk ´hørt fra hende de sidste par uger.
    Jeg har desværre ikk selv set det, da hun bor i jylland. Men det lyder voldsomt også.
    Hun talte vidst også om at katten sparkede dem.

Hvor gammel er din kat? Hendes er ikk synderlig gammel... en tilløber, som desværre var gravid ved ankomst (så vidt jeg har forstået)

• #5   1. sep 2011 vakler også i min udtalelse. mange hunkatte finder på at afvise når de kun får én killing....... fordi det i naturen vil kræve en for stor indsats ift udbytte.
    håber din hunkat falder mere til ro med sin rolle og kan komme til at nyde det lidt.
    er hun førstegangsmor også???

• #8   1. sep 2011 Rikke - du må ha' gang i p-pillerne så hun ikke går i løb - så bliver det først et gedemarked

• #9   1. sep 2011 Sådan gør Hector på mig når han er i mega legehumør. Bider fast og så sparker med bagpoterne - uden kløerne ude. De gør det også bror og bror imellem.

• #11   1. sep 2011 Hun er 3 1/2 år og det er anden gang hun får killinger. Sidst fik hun 7 og der var det kun en af dem hun gjorde det ved, men den var gammel før hun gjorde det? Det virker lidt som leg, synes bare det er tidligt. Måske har i ret i at en er for lidt. Har faktisk søgt killinger til hende, hvis der var nogen uden mor, Men nu ved jeg ikk om jeg tør, når hun er så hård ved ham her. Som er super lækker smiley

Kommentér på:
Opdrager 1 uge gl killing

Annonce