Jeg bliver så harm! {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver så harm over at se folk der har flere katte der får kuld konstant nogen får 10 kuld! De er trætte af alle de killinger og de gives ofte gratis væk. Så få dem dog neutraliseret! Tror efterhånden det en lidt dårlig ide jeg kom herind på KG for det er mit temperant ikke til. Har allerede set de første 10 annoncer der gør mig vred! Håber der på et tidspunkt bliver lavet en eller anden slags lovgivning der gør at alle og en hver ikke bare kan skamavle på deres katte bevidst eller ubevidst. Hvad gør i når i ser folk herinde der skriver om den skamavl de laver? Jeg har lyst til at skrive knapt så pæne ting til dem
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
sep 2011
sep 2011
sep 2011
Jeg bliver også trist og harm men det er også derfor jeg har lyst til at skrive. Ved godt de fleste ikke lytter men de få der gør, gør det bare være at skrive til. Jeg har ikke tal på hvor mange folk jeg har fået til at tænke sig om en ekstra gang inde hundegalleri og ude i den virkelige verden. Ikke at hele min verden handler om at prøve at forhindre dårlig avl men dyr er stort set mit liv så gør hvad jeg kan og gider
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Tager mig til hovedet, bliver trist og føler afmagt
sep 2011
Mette: Kunne ikke være mere enig
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Jeg tror ikke på at diaglog hjælper i denne sammenhæng, for disse mennesker ved det jo godt, inderst inde. De formår eller vil bare ikke gøre noget ved det. De vil ikke bruge penge på en kat de har fået gratis, så meget holder de alligevel ikke af den. Heldigvis er der da dem der gør det rigtige og får deres kat neutraliseret.
sep 2011
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
sep 2011
sep 2011
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Altså: enten er der nogen, der virkelig er så fatsvage, at de ikke fatter det, eller også rager alle de katte, der i forvejen er til overs, dem en høstblomst : -(
Økonomiske argumenter skulle man tro, at folk så kunne forstå, men nej. Det er set, at selvsamme personer, der ikke har råd til at få deres kat neutraliseret, på mystisk vis godt har råd til et kuld killinger :-S .... I sådanne situationer må man f*ndme håbe, at der ikke støder komplikationer til en fødsel en lørdag aften.
Bemærk for øvrigt, at mange af de oprydningsannoncer (”pga. vi har for mange katte, sælges nu…”) er indrykket af børn
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 132
Jeg bliver så harm!