868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Løbetid ? Løbetid ?

Halløj smiley
Jeg har lige fået min baby Berta på 12 uger og kom bare til at tænke på hvornår kommer katte egentlig i løbetid ? Og hvornår starter man så på p-piller ? Spørger nemlig da min hunkat Laura blev steriliseret da hun var 5 mdr så hun har aldrig været i løbetid så vidt jeg ved smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid ?
  • #1   8. nov 2011 Vil du ikke sterilisere Berta også da?

• #2   8. nov 2011 Jo på et tidspunkt, men overvejer da muligheden for evt et enkelt kuld killinger for at prøve det os, måske lidt egoistisk men vil da gerne lige lege med tanken og vide jeg har muligheden smiley men hvis hun skal er det kun ET kuld og først når hun er gammel nok og det er derfor jeg gerne vil vide med løbetid og såen smiley

• #5   8. nov 2011 Tak Lotte smiley det vil jeg gøre, hvor længe er de i løbetid og hvordan ser man det ?

Susan ja jeg ved det og det er os bare en mulighed som jeg gerne vil have og som jeg lige kan tænke lidt over smiley og derfor er det rart at vide hvornår de kommer i løbetid og hvad jeg så skal gøre for HVIS hun skal have killinger skal hun være gammel nok og så skal det os være når jeg har tid til at tage fri når fødslen starter og en uges tid bagefter så jeg er der for hende smiley

• #6   9. nov 2011 Hun kan komme i løbetid fra hun er ca 6 mdr, nogen gange før. Du kan først se hun er gået i løb, når hun bliver ekstra kælen og til sidst har maven helt nede ved gulvet og vipper med rumpen, men hankatte kan lugte det længe før du opdager det! P-piller holder løbetid væk, men møder hun en meget villig herre på sin tur udenfor, så kan han parre hende selvom hun er på pillen og dermed fremprovokere ægløsning og drægtighed. Hvis du ikke skal have hende sterilliseret så vil jeg råde dig til at holde hende som indekat, da det er den eneste 100 procent sikre løsning.

Kommentér på:
Løbetid ?

Annonce