807 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tvivl om køn ! Tvivl om køn !

Jeg har jo lige fået min baby berta og da jeg kiggede på hende igår blev jeg i tvivl om hun egentlig var en hunkat ! Kan man være det ? Syntes bare hun har hentydning til testikler men hun har jo så os 2 mørke pletter lige ved hullet eller hvad man siger, kan hun være lidt hævet evt ? Syntes "hullet" sidder lidt fra numsen men ikke så langt væk som på min hankat men heller ikke lige op af som min hunkat !! De havde en af hver i kuldet så der burde jo ikke bære nogen tvivl, jeg er bare ret så dårlig til at se sådan noget og jeg må ikke kigge hende dernede smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tvivl om køn !
  • #1   12. nov 2011 Hvilken ligner mest?

Han: (link fjernet)

Hun: (link fjernet)

• #3   12. nov 2011 Lotte x2 tak tror bare det er de mørke pletter som forvirre mig smiley hun er 13 uger og 3 dage og fik hende i sidste uge så hun var 12 uger smiley ingen tydelig pung så fik det rigtige køb hæ hæ smiley

• #4   12. nov 2011 Lotte og rødderne - tak for billederne, hun ligner bestemt en hun smiley syntes bare det var svært at se på Laura da hun er så langhåret smiley men kan hun godt blive lidt øm og hævet dernede ? For jeg må ikke røre eller noget smiley

• #6   13. nov 2011 Lotte nu er det ikke fordi jeg piller roder og rager dernede, hun havde bare lidt lort i pelsen jeg sku vaske væk med en klud og ikke engang det måtte jeg, hun kommer fra et hjem med børn og tror de har været stride ved hende for hun kan virkelig ikke li' at blive holdt eller tjekket, så nu er jeg igang med en tilvænning af det, da jeg tjekker mine katte en gang om ugen for lopper og tænderne bliver os tjekket og så når de har været ude tjekker jeg for sår og tæger da min han bestemt ikke kan tåle tæger, og heller ikke den loppekur der er imod tæger smiley

• #8   13. nov 2011 Mine katte flejner i hvert fald hvis jeg "piller" ved dem alle mulige steder smiley

Kommentér på:
Tvivl om køn !

Annonce