{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.684 visninger | Oprettet:

Mette B
Mette B
Tilmeldt:
10. okt 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 8

I tvivl om køn {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Vi har en kattekilling på knap 6 måneder. Vi fik at vide det var en hunkat - så det går vi ud fra hun er (indtil videre).. Jeg faldt så tilfældigt over en artikel over hvordan man kønsbestemmer sin killing, og nu er jeg i tvivl! Synes hun ligner mere en dreng! Men jeg kan godt nok ikke finde nogen der viser hvordan en hun og hankat skulle se ud når de er knap 6 mdr...
Hvordan kønsbestemmer man lige en kat i den alder? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I tvivl om køn
  • #1   16. dec 2017 Mette. 6 Md. så er det absolut tid til vacc. neutralisering samt øremærkning og så kan dyrlægen jo samtidig fortælle dig om det er en pige/dreng. Er det en pige kan du snart vente løbetid hvor hun vil jammer sig i en ugestid af gangen ca. 2 X pr md. lige frem til ca, Nov. sætter du hende på PPiller så er chancen for kræft stor, eller hun vil smutte ud og komme hjem drægtig. Er det en dreng så vil han med STOR sansynlighed snart begynde at afmærke sit område (dit hjem) med hankattestrint. Du kan Google billeder af han/hunkatte kønsbestemmelse billeder.


  • #2   16. dec 2017 Jeg googlede også... billeder, det er fint at have noget visuelt, så er det ikke så svært at se smiley indtil videre tillykke med din lille høn smiley

  • #3   16. dec 2017 her er en som du kan kigge på

    profilbillede
  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 498
    #4   16. dec 2017 ja 6 mdr gl,så må man vel kunne se testiklerne. smiley

  • #5   16. dec 2017 ikke hvis den er krytocide

    da jeg var på kv fik vi engang en kat ind. den blev kønsbestemt til at være en hankat. dyrlægen mente at den var krytocide, og ville lige lade den går et stykke tid, da den godt kunne falde ned
    efter 14 dage syntes vi godt nok at katten var blevet lidt tyk. Her fandt vi så ud af at det ikke var en hankat, men derimod en gravid hunkat....
    og det var altså en kat på omkring 1 år.
    så det kan godt snyde.


  • #6   17. dec 2017 Min kryptocide hankat havde to fine poser til testikler. Og det bør de have. Hvis en dyrlæge ikke engang kan se det, så er der noget galt. smiley



Kommentér på:
I tvivl om køn

Annonce