982 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

I tvivl om raceblanding I tvivl om raceblanding

Vi har købt en helt igennem vidunderlig og dejlig kat fra kattehjemmet. Jeg kunne godt tænke mig at læse lidt mere om hans træk og adfærd, men er i tvivl om hvilken slags kat jeg skal læse om, da jeg er i tvivl om hvilke racer han er blandet af. Jeg har en formodning om, at det er norsk skovkat og perser men er ikke sikker. Er der nogen der kan kigge på billederne og vurdere det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I tvivl om raceblanding
  • #1   25. dec 2008 Lidt sværet at se på sådan et lille billede..

• #2   25. dec 2008 Ja undskyld :o) jeg har lige fundet ud af at han ikke var oprettet, men nu har jeg oprettet ham herinde med 4 billeder. Er ny herinde så jeg er ikke så ferm endnu!

• #5   26. dec 2008 Han er en rigtig dejlig (og heldig) kat Anette - tillykke med ham!
    Du går nu ikke galt i byen, hvis du bare læser om katte generelt, både hvad angår pasning og adfærd.

Dog skal du især være obs på hans pels og i hvert fald to gange om ugen rede den godt igennem, så den ikke filtrer. Brug automatisk dine fingre til at mærke efter, når du kæler med ham.

• #6   26. dec 2008 Tillykke med din dejlige kat. Også tillykke til ham smiley
    Hans adfærd, sind, psyke osv. læser du bedst ved at læse HAM - ikke ved at læse i en bog om en bestemt race. Mht. katteadfærd generelt, så kan jeg anbefale dig at læse ”Kattens Adfærd” af Lene Houe. Og der er flere andre gode bøger …. (og en del mindre gode).

• #7   26. dec 2008 Så har jeg lagt nye billeder på....

• #8   26. dec 2008 Han er da helt klart en blanding af smuk og nuttet.

Hilsen Dorte der er gået ind i jagten på den næste kat.

• #9   26. dec 2008 Aner det ikke, men ville nok gætte på noget MCO.. Men sød er han, lige meget hvad han er blandet af.

• #10   27. dec 2008 jeg gætter på blanding af mco og ................

• #11   28. dec 2008 Tak for jeres råd indtil videre.
    Jeg er kommet frem til at skønne Conrad nok er en perser/norsk skovkat eller perser/maine coon blanding.
    Han har utrolig meget vamset underuld så måske deraf perser....
    Aftegningerne og farverne minder en om en del maine coon katte jeg har set billeder af herinde...

Kommentér på:
I tvivl om raceblanding

Annonce