{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

kattemor lader bare sin ene killing ligge {{forumTopicSubject}}

Hej min søster har fået 2 killinger igår. Main coon.
Den ene er livlig og får pat. Den anden ligger en meter fra moren på en madras og virker sløv og laver små spjet. Den får ikke pat . Er der noget jeg eller vi kan gøre. Moderen er lidt en hidsig prop . Håber på hjælp til den stakkels lille.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattemor lader bare sin ene killing ligge
  • #4   15. nov 2011 Enig med de andre. En hammer i hovedet så skulle der ikke være mere liv tilbage det lyder voldsomt og er nok ikke den kønneste måde men det er hurtigt og effektivt. Jeg har ikke selv aflivet killinger men har aflivet mine gamle hamstere på den måde det var alderdom og de havde det ikke godt til sidst smiley

• #5   15. nov 2011 Jeg ville i første omgang forsøge at lægge den til nogle gange og afviser mor den stadig vil jeg få en dyrlæge til at aflive den, hurtigst muligt. Jeg kan ikke selv. Men jeg har så heller ikke noget imod at ringe midt om natten og betale ekstra-prisen

• #6   15. nov 2011 Marianne: Det jo også helt fint smiley Jeg er ligeglad så længe det er hurtigt og smertefrit og så er det hurtigere og mere humant at gøre det selv på ovennævnte måde hvis altså man er sikker på man kan man skal ikke prøve hvis man tøver eller er usikker!

• #8   15. nov 2011 altså det er ikke for at lave ballade eller noget, men jeg troede faktisk at det var ulovligt at aflive dyr selv ??? eller er jeg forkert på den ???

• #9   15. nov 2011 Man må aflive killinger op til en uge gamle selv såfremt man har modtaget uddannelse heri, det kan vre at man har set en gøre det eller set en video på nettet og så skal det selvfølgelig ske hurtigt og smertefrit

• #11   16. nov 2011 ok det vidste jeg ikke smiley dejligt man kan blive klogere smiley

• #12   16. nov 2011 Tak for jeres mange brugbare svar... nu har vi prøvet at ligge killiingen over til hende 2 gange. og nu ser det ud til den bliver behandlet som den anden. dejligt syn.. ellers havde det endt med dyrelægen til en aflivning...

• #13   17. nov 2011 Hvor lyder det dejligt. Det sker somme tider at mormis lige skal have lidt hjælp og så går det. Var hun blevet ved med at afvise, er det som regel fordi der er noget i vejen med killingen/killingerne og så kan man lige så godt opgive og aflive. Det kan også ske for en førstegangsmor at hun kan have svært ved at overskue/finde ud af at tage sig af hele kuldet, men det sker heldigvis sjældent.

• #14   17. nov 2011 Ja, ved ikke hvad vi havde gjort uden denne side, og alle de kanone svar man får.. så TUSIND TAK... det heller ikke nemt og være ejer når man aldrig har haft et kuld før smiley så det godt man kan få hjælp!!

Kommentér på:
kattemor lader bare sin ene killing ligge

Annonce