{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

moderløse katte {{forumTopicSubject}}


i dumhed og uvidenhed har min fætter flyttet en halv vild kattemor med sine 5 killinger på en uge han flyttede hende hjem til min kusine i hendes stald med det resultat at moder i angst stikker af og lader killingerne i stikkenså er det at min kusine ringer til mig og er bekymret efter at ha bandet og svovlet og skældt hende ud får jeg hende til at sikre sig at killingernes mor virkelig er væk ved at veje dem og så ellers bare lad dem være hun vejer dem og jeg høre så ikke mere før 2 dage efter hun ringer og fortæller at 1 er død jeg spørg til vægten og det har hun så glemt at gøre igen så jeg ved ikke om moren er der jeg beder hende igen om at veje dem og kan godt høre de skriger i tlf og beder hende give dem lidt lun kaffe fløde så de bare får lidt hun vejer dem og de har helt sikkert tabt sig smiley jeg køre så 100 km og henter killingerne lige efter at jeg har hentet modermælkserstatning håber så at mine katte i det mindste vil stå for rengøringen af de små ( mine gamle hunkatte har altid delt killinger sååå tænkte det ville gå) meeen nix de 4 små lugter jo af fremmed kat og de skal ikke nyde noget med at få bank af en fremmede vred hunkat så nu er jeg kattemor hver 2 time får de mad og alt det der høre til ellers er de under en varmelampe og sove men men jeg syntes det ideale ville være hvis der nu var en fremmed kattemor med små killinger enten på alder med de her eller yngre for de er noget små i det og den yngste er ret lille og vil ikke rigtig tage på … jeg bor i ringringkøbing skjern kommune


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  moderløse katte
Kommentér på:
moderløse katte

Annonce