{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

dag 53, men er hun drægtig? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Min skovkat skulle være blevet parret for ca. 53 dage siden, der er godt nok ikke blevet set en parring.
Hun er ikke gået i løb, hendes dutter er ikke røde og hun ligner ikke en drægtig kat.
Tror i hun kan være drægtig med få killinger uden jeg kan se det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dag 53, men er hun drægtig?
  • #1   12. feb 2012 ja det er også det jeg har hørt, men kunne måske alligevel være at andre havde erfaringer med at der ikke var røde dutter.

• #2   12. feb 2012 prøv at tage lidt billeder af hende, f.eks set ovenfra når hun står op..
    et billede af hendes mave, hvor man kan se henden dutter..

har hun taget på..

plus du nu gerne skulle kunne mærke liv

• #3   12. feb 2012 Når jeg lægger mine hænder på hende mave begynder hun at spinde og så synes jeg det kan være lidt svært at mærke om der skulle være noget eller ikke.

Billeder af hende behøves næsten ikke, hun har taget 300 g. på, men ikke noget man kan se, jeg kan mærke hun har taget lidt på på maven men ikke meget.

• #4   12. feb 2012 undskyld 400 g. har hun taget på. Men hun har også fået killingefoder de første 6 uger som hun har spist rigeligt af..

• #5   13. feb 2012 Hej.
    Har hun ændret adfærd? Blevet mere træt? Spiser hun mere end hun plejer?
    Hvis du skal være helt sikker om hun er med killinger eller gået tom, skal hun have taget et røgten billede hos dyrlægen, så kan de slå et ca. antal fast hvis hun er drægtig.
    Og ellers må du bare vente... til tiden er gået.

• #6   13. feb 2012 Måske en falsk drægtighed er det.. Men nej, det lyder ikke umiddelbart som om hun er drægtig..

Kommentér på:
dag 53, men er hun drægtig?

Annonce