1.385 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gravid kat gives væk..TREND??? Gravid kat gives væk..TREND???

Er dette blevet en trend...?

- Jeg fik forleden en besked om - om jeg kunne hjælpe en hun kat med få dage gamle killinger finde en ny familie, da dens ejer ikke kunne findes. Og en familie havde midlertidigt taget den ind, da den var gået i fødsel.. Løsningen blev fundet, en veninde to katten og killingerne til sig.. Og der bliver de smiley

Nu er der sørmer endnu en der søger ny familie til hendes hundkat, som skal nedkomme om 2-4uger. Kattens ejeres kæreste vil ikke have flere katte i "hans" hus, enten bliver de aflivet eller moren bliver givet væk inden fødslen...

Hvor er folks ansvar henne? - Kan vi redde alle? Skal vi redde alle?

Jeg hjalp forleden, dyre-elsker er man jo... men skal man hjælpe igen...og måske igen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid kat gives væk..TREND???
  • #2   8. apr 2012 Nej, som Lotte siger, så kan man ikke redde alle, selvom man gerne ville.
    Men ansvarsfølelse........ hvor er den? Prøv at se på annoncer herinde.
    Alt for mange anskaffer sig kat inden de er parate til det.
    Jeg ved godt at man ikke må redde alle over samme kam for nogle er jo modne af sin alder, men jeg synes at det der går igen er, at det især unge mennesker der endnu ikke har fundet sig til rette i livet der skal af med den dejlige kat på 9 måneder...
    Det er ligesom om at "smid væk" mentaliteten har bredt sig til levende væsener og at det ikke længere kun er det materielle.
    Sørgelig udvikling.

• #3   8. apr 2012 Desværre kan du og vi andre ikke redde alle de sørgelige tilfælde vi støder på. det gør ondt, men man skal også være realistisk. Det kan atter engang kun pointeres NEUTRALISER kattene, så man ikke ender op, med alle de uønskede killinger og deres mor. desværre er der rigtig mange naive mennesker, der ikke tager problemet seriøst, og det er ALTID katten og killingerne der ender som sorteper.

• #4   9. apr 2012 Jeg synes de skal aflive katten, der er masser af katte der lever en forhutlet tilværelse, verden behøver ikke flere

• #5   9. apr 2012 Det lyder hårdt, men jeg giver Lotte 100% ret...

Kommentér på:
Gravid kat gives væk..TREND???

Annonce