Undskyld mig men..... {{forumTopicSubject}}
Men for fan... hvor bliver jeg så gal og rødglødende rasende når jeg læser sådan et opslag på FB.
" Gravid staldkat gives væk til nyt hjem.
Hun er sød, rar og meget kælende!
Vi ved ikke hvor gammel hun er, men hun kom hjem til os for 2-3 år siden, da vores tidligere hankat tog hende med hjem
Vi formoder at hun er en ungkat.
Hun har fået 2 kuld killinger hos os, og venter nu kuld nr 3
Vi ved ikke hvornår hun skal have killinger men hun er meget tyk! :D"
Magen til uansvarlighed og ligegyldighed!
Føj føj føj!!!
Og så vil admin af gruppen ikke engang tillade at man stiller spørgsmål om hvorfor pokker de ikke har fået den stakkels kat neutraliseret! ØØØØV
Phyyyyy haaaa Luuuuuft !!!!
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Jeg fatter ikke at den tid ikke er forbi, hvor katte ikke blev regnet for noget.
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 353
men ja noget skidt den ikke er neutarliseret.
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Jeg græmmes... spurgte om hvorfor pokker katten ikke var blevet neutraliseret...
Her er svaret : Ikke alle har lige råd til at gøre dette.. Og slet ikke når man ikke ved om katten ville blive? Hun bor jo i stalden..
Som om at det er en undskylding!!! Den har været der i 3 år.... og har nr 3 kuld på vej... de magter ikke flere killinger... så nu må andre tage sig af problemet... arrrrgggghhhhh
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
okt 2011
Men jeg har sendt en pb til dem der har bedt om det
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Haha, som om der hokuspokus kom til at stå flere penge på ens konto hvis man var sikker på at katten ville blive.
Næ, mon ikke sådan en sætning kan oversættes til noget a la: " Vi gider ikke ofre de penge på katten - for hvis hun løber væk rager det ikke os, om hun får killinger".
okt 2011
Det kan man også... men man bliver bare smidt ud af gruppen... jeg har været tæt på flere gange...
Jeg skiver mine kommentare... og så håber jeg at andre kan se hvor åndsvagt folk opføre sig...
Den kat kommer hun sikkert aldrig af med... så den vil blive ved med at lave killinger.... og de er ligeglade... øv hvor er det sørgeligt!
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Så op med tegnebogen og få den kat neutraliseret (og øremærket) - helst inden hun får det kuld, der nu er på vej.
Desuden omplacerer man ikke uden videre en voksen staldkat.
Den kender stalden og området og vil bare blive jaget væk af de andre katte, der måtte være på et andet sted.
okt 2011
Vi er helt enige !
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Ja føj føj
aug 2012
Ja føj føj
aug 2012
Ja føj føj
aug 2012
svar
Må hellere øve mig på at være mere tålmodig,når indlægget bliver slået op
okt 2011
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
På et tidspunkt var der en hed debat på Mette Frederiksens væg. Hooold da fast! Alle dem der kom med kritik til dethun liiiige havde fået forhandlet hjem de blev enten "pillet ned" eller også blev indlæggene (incl. mit) slettet
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
okt 2011
En kopi af kommentare.... navne er fjernet ....
Hvor er hun smuk! .. En neutralisering er dyr, og det er mange penge at ligge i en kat når man ikke ved om den smutter igen .. også er det da lidt hyggeligt med killinger ..
for omkring en time siden via mobil · Synes godt om
Det er rimelig usandsynligt at hun render væk, i og med hun har været der så længe.. Har du/I passet hende, er hun også jeres ansvar nu.
Få hende neutraliseret
for omkring en time siden · Synes godt om · 2
Enig med Lykke..
Og det er da ikke spor hyggeligt med killinger med alle de stakler der i forvejen ikke har et hjem....
for omkring en time siden via mobil · Synes godt om · 1
Bor man i byen, nej så er det ikke særlig hyggeligt med mange katte fordi mange er hjemløse .. Men på en gård er det faktisk rimelig hyggeligt at gå i stalden hvis der er nogen katte .. Når katten er kommet "udefra" kunne man jo godt være bange for at den ville løbe tilbage hvor den kom fra, eller bare ikke gad være der mere ..
for 37 minutter siden via mobil · Synes godt om
okt 2011
En stald kat/ vildkat / landkat lever et meget sølle liv... konstante slagsmål, sygdom, sult, der er absolut intet hyggeligt ved at være kat på landet... hun katte bliver konstant "voldtaget" af hankatte og føder det ene kuld killinger efter det andet... som hankattene slår ihjel hvis de finder dem. Land katte bliver sjældent over 5 år... med mindre de har en ansvarlig ejer der sørger for dyrlæge og neutralisering.
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Hvis de ikke ejer katten(da den bare har bosat sig i stalden) så kan Kattens værn neutralisere katten og genudsætte den som vildt levende
Nu prøver de jo at sælge katten så de har taget ansvar for den(på en meget dårlig måde efter min mening) Så burde de også tage ansvar om at få den neutraliseret.
okt 2011
Som skrevet har man ingen muligheder for "undervise" folk det mindste... og være med til at give katten et anstændigt liv
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Undskyld mig men.....