{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Tegn på Fødsel :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa, nogen der vil være så flinke lige at skrive nogle af de tegn som man kan holde øje med, for at finde ud af om fødslen er nær?..
Der har været fuld af liv i twists mave i over en uge nu, men jeg kan ikke rigtigt se nogen ændring i hendes adfærd, hun sover meget, men det er noget jeg syntes at hun altid pleger at gøre :)..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegn på Fødsel :)
  • #1   4. jun 2012 Vores hun kat, blev meget søgende. Hun gik og ledte efter stedet hun ville føde. Og hun ville ikke rigtig have vi kiggede alt for meget efter hende.
    Men ellers var hun ikke så meget anderledes.

    Hun valgte så at føde meget tidligt om morgen. smiley


  • #2   4. jun 2012 Mine lå og sov en masse märkelige steder som de ikke plejede men de skulle jo finde det helt rigtige sted smiley Ud over det så sov de stort set hele tiden.

    Den ene valgte så at starte opblokningn på sködet af mig men accepterede at jeg lagde hende ned i kassen hvis bare jeg sad med en hånd nede ved hende. Hun startede födslen omkring midnat så det blev til 2 timers sövn inden jeg skulle på arbejde.. Dejlige kat smiley


  • #3   4. jun 2012 Okay smiley hvor langt tid gik de ca. fra i mærkede killingerne sparke første gang til fødslen gik igen? smiley

  • #4   4. jun 2012 Det kan jeg faktisk ikke huske men jeg mener man kan märke killingerne når der er ca 3 uger tilbage

  • #5   4. jun 2012 Vores hunkat begyndte at gemme sig og gik og miavede samt begyndte at søge hen til min mor (hun var meget knuttet til mig så vi undrede os over det) og hun fik store bryster. og pludselig en dag var hun våd bag i, hun ville faktisk have at min mor holdte hendes ben (oppe mod maven som når vi føder) mens hun pressede

Kommentér på:
Tegn på Fødsel :)

Annonce