Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ´så er vores kat gået i fødsel
  • #1   25. jun 2012 nr. 3 07,58

• #2   25. jun 2012 nr. 4 08,16

• #3   25. jun 2012 Tillykke med de (første?) 4 killinger

• #4   25. jun 2012 Er det samme kat, som fik killinger i november og ikke havde mælk til dem?

• #5   25. jun 2012 Lone ja det er det og det går fint denne gang hun klare det hele selv og de ligger og diger ved hende nu så det er simpelt hend vidudnderligt

• #6   25. jun 2012 Er det ikke lidt ofte, at hun får killinger?

• #7   25. jun 2012 vi har fået afvide af dyrlægen at hun godt måtte nu da hun ikke havde mælk sidst og at de døde efter 2 dage da de var alt for fortidligt født sidste gang.
    + vi har haft tæt dyrlæge kontagt denne gang både med foder og undersøglser og vægt. hele vejen igennem og denne gang er hun ca. gået 3-4 dage over tiden

• #10   25. jun 2012 Tillykke med de små bebser smiley

• #11   25. jun 2012 susan vi har afsat de 2 af dem alle rede inden hun havde født.
    så ind til vider har vi ikke haft svært ved det og nej hun skal ikke neutraliseres forløbligt.

og vi har 6 katte ialt for vi har selv han katten også

• #14   25. jun 2012 "og nej hun skal ikke neutraliseres foreløbig"
    ... "vi har selv hankatten også"

Fint så går der nok nogle uger, også er hun drægtig igen! Hvad bliver det så? 3 gang indenfor 8 måneder?
    Stakkels kat!

• #16   25. jun 2012 Winnie, hun fødte d. 16. November og nu igen.

• #17   25. jun 2012 Det er da utrolig som i skal komme med dårligt, fordi der er en der har lyst til at skrive hun har fået killinger.

Hun bestemmer da fuldstændig selv, om hun vil have killinger. Hvis hun ikke har noget problem med at komme af med dem, eller hvis hun har dem, indtil hun kan komme af med dem?
    Altså I kan jo ikke sige til folk "I må kun købe dem på internater" fordi det gør folk ikke. Kan intet problem se i det, når hun kan sælge dem.

Tillykke med dem. smiley

• #19   25. jun 2012 Fat dog at det ikke har en skid med det at gøre, HVIS hun kan få dem solgt. Hvis folk valgte kun at købe/få alle dem på internater, var der nok slet ikke særlig mange.

• #21   25. jun 2012 Jamen winnie: Så skal du da heller ikke lave flere killinger, det er da SLET ikke nogle der skal, hvis andre heller ikke skal. I har ikke en særlig ret, nej i bestemmer ikke en skid.

Ja, det er da pisse synd for hjemløse katte, men katte er IKKE hjemløse, hvis man kan få dem solgt.

• #24   25. jun 2012 Det gør du bare. Har slet ikke noget at skrive med dig om. Ja. du melder bare løs jeg er da fuldkommen ligeglad. smiley

Det er godt du selv tror, at jeg pisker en negativ stemning op. Prøv at læs, hvordan du selv startede med at skrive til hende.
    Jeg siger min mening, fordi jeg er træt af at høre, hvordan i skriver til folk.

• #27   25. jun 2012 ej nu stopper i sku Winnie ja hun fødte den 16 november men killingerne var for tidlig født og døde efter 2 dage så nej hun har ikke havft kun 2 mdr. fri for så havde jeg sku ikke gjort det og havde også skrevet den gang at de var desvære døde og det har jeg vidst også gjordt i dette indlæg. og hun har været på p-piller indtil i samråd med dyrlægen.

så i må sku godt nok lige til af stoppe en halvt og lad vær med at kommen ter noget ikke har helt styr på for gider sku ikke og blive beskyldt for noget der ikke passer for jeg er sku ansvarligt. og ja´vis det kan gør jer glade så skal hankatten kasterers.men sku ikke forde i siger det.

tak daniella A de er sku for meget af høre på.

• #28   25. jun 2012 den eneste der piser en veldig stemning op her inde er vidst dig winnie W og susan som aligevel åben bart ikke ved hvad der forgår

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #30   25. jun 2012 <b>Vil I være venlige at holde jer til trådens emne. Tak </b>

• #32   26. jun 2012 Tillykke med de små mislinger.... smiley

• #33   26. jun 2012 Thumbs up Daniella!

Og tillykke med killingerne smiley

Kommentér på:
´så er vores kat gået i fødsel

Annonce