999 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Fødekasse Fødekasse

Hej jeg har hentet vore store transporter op i håb om at Coco vil bruge den som føde kasse.
Hvad har I gjort for at opmundre jeres damer til at føde i net op den kasse I har valgt??
Hun går fint der ind og smider sig også der inde, men det betyder vel ikke at det er den hun vil bruge når tiden er eller????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødekasse
  • #1   8. aug 2012 ingenting, det hjælper som regel ikke, katten vælger selv det sted hun føler sig tryggest. Jeg plejer at have 3-4 muligheder i det rum jeg har valgt hun skal føde i.

• #2   8. aug 2012 Nå oki syntes bare alle der har en drægtig hunkat skriver de har en fødekasse.
    Men så er det jo bare at håbe damen er enig i mit valg :o)

1000 tak for svaret

• #3   8. aug 2012 det har jeg skam også, endda flere. Men vælger den et sted, jeg ikke synes om, forsøger jeg at flytte mor og børn efter et par dage, det har nu aldrig været aktuelt.

• #4   8. aug 2012 Jeg bruger en Atlas 40 med avisbund og der oven på et hundetæppe. Jeg tager lågen af og ligger en plaid over så transportkassen er en dejlig stor hule. Den har mine katte brugt hver gang uden nogen problemer af 5 forskellige hunkatte.
    Mine har aldrig flyttet deres killinger.

• #5   17. aug 2012 Hun har i løbet af i dag født 5 killinger hvor en er død. Hun valgte en senge skuffe hvor der ingen kom og der var dejligt blødt af senge tøj. smiley
    Har nu flyttet dem ind i transporteren hvor hun har lagt sige med dem.

Mange tak til alle jeres råd. ;o)

• #6   17. aug 2012 jeg havde lavet en fødekasse til min kat og stillet den frem en månedstid før, hun brugte den flittig..dog ikke til at føde i der valgte hun et transportbur

• #7   18. aug 2012 Når det er ved at være tid, så vil mine katte helst være hos mig, så jeg plejer at lægge mig foran fødekassen, og så plejer de altid at vælge den..

Kommentér på:
Fødekasse

Annonce