{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Går ofte på bakken {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Min 4 årige maine coon han, har her til formiddag været meget ofte på bakken.
Jeg har først lagt mærke til det nu. Jeg er lige kommet hjem fra 10 dages ferie (hvor der har været en inde og kigge til ham en gang i mellem)
Han snakker mere end han plejer, og er mere kælen, men går ud fra det er fordi jeg har været væk. Ellers opfører han sig som han plejer.

Tror i det er noget urinvejsproblemer som jeg skal skynde mig til dr. dyr med?

Eller er det eftervirkning efter jeg ikke har været hjemme længe og han skal lige have ro på sig selv?

Mvh Sofie

Ps. Har forresten lige tømt bakken og der ligger nogle små/mellem tis klumper, men de er ikke lige så store som de plejer at være.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Går ofte på bakken
  • #2   28. aug 2012 Det lyder meget som urinvejsproblemer, jeg tror jeg ville ringe til en dyrlæge..

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #3   28. aug 2012 Det begyndte min kat også på, at gå og småtisse og så vidste jeg at det var en urinvejsinfektion, så tog hurtig til dyrlægen så det ikke blev værre og hun ikke fik mere ondt. Men tror det er en urinvejsinfektion din kat har fået.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #5   28. aug 2012 En urinvejsinfektion kan komme fra dag til dag. Katte har en stor smertetærskel, så det er svært se på dem når de har ondt, så selv om han måske har ondt, så kan han godt gå og snakke fordi du er kommet hjem eller han vil måske fortælle dig noget. smiley

• #7   28. aug 2012 Sidste nyt.. hønemoren gik i selvsving.. Jeg har fået hældt en masse vand i ham i dag og nu her til aften fandt jeg fine (normal) størrelse klumper tis i Bakken.. Og endda mere end han plejer. Så jeg slukker panik lamperne.. Og hader at man er sådan en overbeskyttende, over opmærksom hønemor.. Tusinde tak for jeres svar..

• L. R
    L. R Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 16
    #9   28. aug 2012 Jeg synes stadig du skal have ham undersøgt relativt hurtigt (i morgen, eller i det mindste ringe til dyrlægen i morgen tidlig og forklare dem situationen).

Min hunkat har været igennem noget tilsvarende 2 gange indenfor 4 mdr nu.
    Diagnose: Blærebetændelse/FLUTD (Feline Lower Urinary Tract Disease). Vigtigt at få behandlet så hurtigt som muligt, og få blærevæggen helet helt op, det mindsker risikoen for tilbagefald

• #10   29. aug 2012 Han er helt pjattet med at opbløde hans tørfodder i vand, så har lavet 2 skåle med det og sørget for der var masser af vand i dem. Så det har han drukket meget af..
    Jeg syntes han går på bakken som normalt..

Hmm.. Tror i ikke det er ovre?? Hmm jeg ringer lige til dyrlægen og forhører mig.

Kommentér på:
Går ofte på bakken

Annonce