{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Løbetid - Hvor ofte??? {{forumTopicSubject}}

Jeg går og veeenter på at Zion skal gå i løb. Har fundet en kæreste til hende og planlagt et stævnemøde.
Hun stoppede med p-piller midt i maj, og gik i løb knap 3 uger senere. Det er nu næsten 8 uger siden hun sidst var i løb og der har ikke været noget siden.
Hvor længe er det normalt der går??? Hvor ofte "løber" jeres katte?
Min anden hunkat Aja "løber" ca hver 3. uge hvis ikke hun får piller.
Håber nogle kan gøre mig lidt klogere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid - Hvor ofte???
  • #1   27. jul 2007 de kan nå og få 3-4 kuld killinger på en sæson....

• #2   27. jul 2007 bimse har heller ikke været i løb mens jeg har haft hende og jeg går os og venter på hun går i løb så vi kan få herre besøg.

• #3   27. jul 2007 Nu har Zion jo været i løb efter hun stoppede med p-piller. Der gik kun ca 3 uger...

• #4   27. jul 2007 Der går præcist 9 dage mellem min Ranis løb, man ka' næsten sætte uret efter hende!...

Med min Pinky, derimod, som lige er fyldt 1 år gik der sidste gang 27 dage mellem to løb...

Vivienne havde et interval på 11 dage sidste gang...

Og Patti har kun lige været i løb én gang og det er 16 dage siden hun stoppede nu.

Som du ka' se er det meget individuelt, hvor ofte de kommer i løb. Det ska' så siges, at alle mine misser er under 1 år gamle (undtagen Pinky selvfølgelig).

P-piller ka' lave totalt rav i en kats løb... Se tiden lidt an og hvis du bli'r ved med at være i tvivl, så prøv at ringe til din dyrlæge...

Go' weekend :o)

Kommentér på:
Løbetid - Hvor ofte???

Annonce