{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Applaws {{forumTopicSubject}}

Skal havde en killing på 12 uger her om 2 uger og Har langt om længe fundet det tør foder jeg vil give min kat (norsk skov kat) når den bliver 1 år ca. Og det er applaws pga det høje indhold af kød og pga der ikke er korn i.

Har to sprøgsmål er så:
1) hvad er godt killinge foder til den nu når applaws ikke laver killing foder?
2) hvad med våd foder hvad er godt der til applaws og som killing når den får applaws som voksen
mvh Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Applaws
  • #1   28. aug 2012 Applaws laver også killinge foder , både tørkost og vådmad. Du kan få begge dele på bla. zooplus.dk

  • #2   28. aug 2012 Kan lige tilføje at jeg fodre selv med begge dele , både tørkost og vådfoder , og jeg er yderst tilfreds med det , og det er missen også:-)

  • #3   29. aug 2012 Jeg tror nu heller ikke som Heidi at der sker det helt store ved at skifte til "voksen foder" når man fodre med de højprotein holdige fodertyper. Orijen og Acana har så vidt jeg ved ikke nogen decideret killinge udgave fordi deres foder er til alle kattens livsfaser.Så at Applaws og Feline porta eks. har killinge foder tror jeg er lidt på samme grundlag som feks RC , altså at sælge mere foder smiley Så vælger du en af de nævnte mærker , Orijen, Applaws, Feline porta 21 eller Acana tror jeg ikke det betyder alverden , men vælger du at fodre med RC tror jeg der er noget større forskel på killinge og voksen udgaven. Min får feks enormt dårlig mave af RC kitten vådmad men fungerer optimalt på Applaws kitten vådmad. Jeg har valgt at forsætte med fodre med Applaws kitten et stykke tid endnu da det var det han fik hos sin første "missemor" smiley

  • #4   29. aug 2012 Jeg vil anbefale dig at kigge på zooplus.de eller zooplus.co.uk. Her kan du spare mange penge, både på foder, grus og alle andre katteting.
    De to sidder er endda billigere end zooplus.dk, selvom tingene du køber fra den danske og tyske side sendes fra samme sted.


  • #5   29. aug 2012 jeg har lige bestilr applaws hjem, regner med det kommer idag.. Håber det er noget katten bedre kan tåle end det andet... jeg køber både kattefoder og marsvinefoder på den danske zooplus side, for det kan ik betale sig for mig at få fra den tyske. jeg kan spare ca 50 kr ved at bestille fra den tyske, og det er jo ik den store forskel, så jeg vælger bare den danske.

  • #6   29. aug 2012 Applaws laver skam killinge foder. Det er den blå udgave, så vidt jeg husker.
    Mine katte kunne dog slet ikke lide det smiley

    - Og til det med at skifte til voksen foder. Jeg synes jeg har læst, at de skal have killingefoder til de er et år. Det står vidst også på mange af foder produkterne.


  • #7   29. aug 2012 Du kan også sammenligne applaws med orijen. De laver begge killinge varianter.

  • #8   29. aug 2012 Hvor køber i orijen killinge foder? Har ikke set det nogen steder...
    Synes bare det er sjovt, da de skriver på det alm at det er til alle livsfaser... også til killinger.

    Nu trives min dog fint med 50-50 orijen og RC babycat, men vil jo gerne blive helt kornfri på et tidspunkt. smiley


  • #9   29. aug 2012 Nårh ja det er ski da rigtigt! - Orijens er til alle aldre.

Kommentér på:
Applaws

Annonce