{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Killinger 4 - 5 uger.. {{forumTopicSubject}}

Hvor er det da bare dejligt når de får denne alder... der sker bare SÅ mange ting fra dag til dag smiley

Man kan sidde og se på dem i timevis og følge med i deres adfærd, både i forhold til leg, påbegyndt spisning og begyndende brug af kattebakke... smiley

Nu skal deres område igen udvides, så de har hele værelset... Svært at tænke på at det kun er små 4 uger siden at de kom til verden... Og endnu værre at der kun er små 8-12 uger til de skal hjemmefra smiley

Hold op det er en dejlig oplevelse at se hvordan de udvikler sig og hvordan der er stor forskel på div. killinger og hvordan de udvikler sig.. Nogen er lidt tilbageholdne og andre søger kontakt så snart de høre ens stemme...

Det er så bekræftende når der står 5 - 6 killinger også "skriger" når de kan se en... Og at de prøver at kravle op af benene på en, når man går der ind.. Og hvordan de drøner rundt og leger, når man sætter sig på gulvet inden hos dem...
Jeg nyder det bestemt ligeså meget som dem smiley smiley

Men må også sige at det er noget af et arbejde nu... med rengøring dagligt osv. Men samtidig super hyggeligt.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger 4 - 5 uger..
  • #1   29. aug 2012 Det lyder virkelig vidunderligt. smiley
    Jeg tror jeg ville have ufattelig svært ved at skille mig af med dem!


  • #2   29. aug 2012 Det er også RIGTIG svært... For man vil bare sikre sig at de får det HELT rigtige hjem... Men jeg tillader mig så også at "vælge fra" hvis jeg ikke føler mig tryg ved en person som henvender sig... Der udover bliver mine killinger ikke gratis, men kommer til at koste til dækning af vaccinationer, neutraliseringer osv.

    Så det hjælper med at begrænse "impuls køberne" ..


  • #3   29. aug 2012 Åhh Linda, jeg bliver helt misundelig, jeg eeelsker at have killinger, lige præsis sådan som du beskriver,at sidde og iagttage dem, se hvordan de udvikler sig og leger med hinanden og en selv, hvordan de fra dag til dag har lært noget nyt, og jo ældre de bliver jo frækkere bliver de smiley , der er intet mere livsbekræftende end at blive modtaget af en flok små killinger, der bare vil have opmærksomhed og kæl...

  • #5   29. aug 2012 har lille Niko på 7 uger og hver dag byder på nye sjove og skøre indfald som får os til at grine.. så morsomt at se ham drøne rundt og lege vildkat.. eller prøve at overmande mormis.. smiley så utroligt livsbekræftende..:)

Kommentér på:
Killinger 4 - 5 uger..

Annonce