Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kys på kat?
  • #1   30. aug 2012 Okay smiley

• #2   30. aug 2012 Ja jeg kysser min kat mange gange om dagen, dog ikke på munden eller næsen, men i nakken og panden, hun nyder den for for nærhed.
    Og ros får hun også masser af, og hun får al den kæl hun har brug for.. Jeg knus elsker min kat.
    Og min kat har ikke orm.

• #5   30. aug 2012 Her kysses hver dag - dog ikke på kattens nos eller mund, men på hans pande eller i nakken, og så synes han det er skønt hvis man lige gnubber lidt med næsen også.
    Min søn kysser også katten på ryggen og halen.
    Katten 'kysser' os på næsen, med lidt vaskeri og et kærlighedsnip. smiley
    Ros får han også masser af hvis han laver noget godt.

• #6   30. aug 2012 Her kysses også, kan da slet ikke lade væ'r smiley Men ikke på mund/snude...

• #8   30. aug 2012 Masser af :-* fra begge parter her.

• #10   30. aug 2012 Jesper jeg forstår din resonering og er delvist enig..
    Her er det så jeg tillader mig at spørge om du <b>hver gang</b> du har kælet/rørt katten vasker dine hænder?? For hvis ikke er det jo ikke så meget anderledes, katten har lige vasket sig, du kæler katten, din næseklør, du klør, eller du tager en stykke slik/mad og propper det i munden. Resultat, nogenlunde det samme som at røre pelsen med mundtøjet, du får bare ikke hår i munden.. smiley
    Men forstå mig ret, jeg er ikke uenig med dig, at tanke eksperimente ikke er lækkert..

• #13   30. aug 2012 Jamen Jesper jeg er sådan set helt enig med dig, og Susan, der er ingen grund til at flytte bakterierne mere rundt end højst nødvendigt, jeg skal bare indrømme jeg kan ikke lade være, men min er jo også indekat, og har ikke orm, (det er noget jeg er helt hysterisk med at hun ikke får).
    Måske er det også bare fordi jeg ikke har andre end katten at kysse på smiley smiley

• #14   30. aug 2012 Det er sundt at være opmærksom Jesper smiley Men jeg har altid kysset både min hund og kat, og gennem 18 år er der ikke sket mig noget, så jeg fortsætter kursen, jeg kan ikke lade være.

• #16   30. aug 2012 Ja den artikel har jeg også læst, og jeg tror også den passer..
    Det er også derfor jeg ikke er uenig med dig, men det ændre ikke ved at jeg ikke kan lade være, det er det samme som at jeg godt ved jeg vejer 10 kilo formeget og ikke burde spise chokolade og kage, jeg kan ikke lade være.
    Og faktisk burde jeg slet ikke have kat, for jeg er allergisk overfor kat, men jeg kan ikke lade være med at have kat, sådan er der så meget der ikke er godt for os, vi vælger bare nogle gange at tage en chance..
    Men respekt for dig at du kan lade være.. Thumbs up smiley

• #18   30. aug 2012 smiley Jep

• #20   30. aug 2012 Her kysses der også løs på kattene, dog ikke på mund og næse, for det bryder de sig ikke om, vi krammer og hygge putter og nusser også rigtig meget, og ros.. ja det bruger vi også meget, jeg tror på posiktiv forstærkning af adfærd frem for straf ved "forkert" adfærd, og her virker det:)

• #21   30. aug 2012 Jeg kysser mine katte på deres bløde mave, deres våde snude, i panden osv<3
    Jeg har altid synes, at sådan noget var ulækkert, men nu hvor jeg selv har fået to katte, som jeg er smask forelsket i, så er jeg faktisk utrolig ligeglad. De bliver overkysset hver eneste dag.

• #25   30. aug 2012 Møsser oven på hovedet og nogle gange på kinderne smiley
    Har jeg aaaltid gjort og tænker ikke rigtig over de klamme orm. hihi.

• #26   30. aug 2012 Jeg kysser ikke mine katte. De får masser af ros og snak, men jeg trækker grænsen ved kys, jeg mener godt at man kan vise kærlighed for sine kæledyr på mange andre måder.
    Jeg kan faktisk også blive sådan lidt "arj altså nu må det være nok" når forældre til småbørn står og kysser deres børn i butikker på gader osv. for barnet kan godt mærke om det er trygt hos mor og far og om det er elsket ved at begrænse kysseriet til godnatkys,godmorgenkys, farvelkys og "nu er jeg hejemme"-kys.

• #29   30. aug 2012 Tja.. jeg har heller ikke været syg med orm eller sådan noget smiley

At forældre kysser deres børn eller børnebørn i al offentlighed er jeg reeeeeeeeeet ligeglad med og lægger slet ikke mærke til det :S

• #31   30. aug 2012 Må indrømme mine også bliver kysset,
    På panden, næse, og hvis de selv ligger op til det på munden, det er dog ikke så tit, men o'malley og Malou kan godt finde på at gøre tegn på kys, og så får de et lille hurtig kys, har prøvet at o'malley blev for vild og gav et lille nap i læben, plejer at være næsen han bider i når han kommer og nusser mig med hans hoved.

Noget endnu mere ulækkert er at det hænder hvis de ligger og stritter med poterne at de os lige for et kys.

Ja tænker man over det så er det da lidt ulækkert men jeg tænker ikke over det i hverdagen og lidt bakterier dør man jo heller ikke af, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var syg, så helt slemt er det ikke, mine er så indekatte.

De bliver self. Rost for god opførelse, og en bestemt blik eller nej hvis de har gang i ulykker, men det er heldigvis sjældent. smiley altså at de laver ulykker. smiley

• #32   30. aug 2012 Jeg kysser hellere aldrig min på mund/snuden smiley

• #33   30. aug 2012 Eftersom jeg desværre er ryger( lidt endnu) så kysser jeg på min kat smiley
    Når jeg har overlevet den farligste og mest dødbringende ( fornøjelse), så tror jeg bestemt ikke at der sker en s... ved at kysse min kat ;-D

• #34   30. aug 2012 Hejzan, nu propper jeg ikke mine fingre i munden efter at have rørt ved snude eller mund på katten, og min kat tramper ikke rundt i hovedet på mig, og har desuden aldrig haft tyndskid.
    Men ja der er lige så mange bakterier på poterne som i munden på katten smiley

• #35   30. aug 2012 Hmm Hejzan, ved ikke om du er ironisk, men seriøst, hun har aldrig haft dårlig mave, jo det vil sige hun har haft hård mave, men aldrig tyndskid, det skyldes måske at hun er indekat og aldrig har skiftet foder for de gange jeg har prøvet har hun afvist at spise.
    Jeg er bestemt ingen helt eller har specifikke katte pasnings evner, har nok bare været heldig med en kat med hårdfør mave??? Ved det ikke smiley

• #36   30. aug 2012 Her kysses i stor stil. Mange gange. Hver dag. smiley

• #37   30. aug 2012 At din kat aldrig har haft tyndskid skal du da ikke klandres for smiley

• #38   30. aug 2012 Neej Thilde men det er jeg heller ikke sikker at jeg er blevet smiley

• #39   30. aug 2012 der bliver også kysset her hun elsker det og det er med til at gøre hende tryg

• #40   30. aug 2012 Øhhhm Hejzan tror nu ikke jeg har en perfekt kat, men syntes da du skulle læse mit første svar i denne tråd, så var jeg jo altså en af den der ikke var bakterie forskrækket og kyssede min kat, men vil dog lige tilføje at jeg aldrig kunne finde på at ordne kattebakken uden at vaske mine hænder bagefter uden at røre andet end vandhane og sæbe.
    Men jeg tror jeg trækker mig her for denne tråd er da ved at køre af sporet hvis vi fortsætter i denne retning.

• #41   1. sep 2012 Sjov tråd, her nysses også lidt, synes ikke det er ulækkert.

Synes faktisk der er mere ulækkert når man står og snaver med et fuldstændig fremmed menneske inde i byen, hvem kan sige sig fri for det?...og hvor mange forskellige har vedkommende så kysset i løbet af aftenen???

Der er sikkert også flere bakterier i en menneskemund end en kattemund, en hundemund skulle ihverfald være langt renere end en menneskemund.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #42   1. sep 2012 Haha Kenneth. det synes jeg også, selv om jeg ikke går og kysser fremmede mænd, *GG*

• #43   1. sep 2012 Gider ingen diskusion i min tråd! smiley tag den et andet sted, tak!! :-))

• Amalie B
    Amalie B Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #44   1. okt 2012 Jeg kan ikke lade være.. Undskyld.
    Men må simpelthen liiiiige sige noget her.
    Der er lige så mange bakterier på ens kære kat, som der er på din egen krop.
    Der findes gode og dårlige bakterier, og vi heldige danskere skal kun bekymre os om meget få farlige bakterier ( bl.a salmonella og Aids- som i jo ved kun kan smitte via samleje) Plus de eventuelle bakterier der kommer fra kattens afføring, får du alligevel på dig da bakterier ikke står stille, fx, din kat kan ligge i din sofa( hvis den må det) den rejser dig, og du kommer til at røre ved puden også klør det måske i din næse. Bum, bakterierne er på dig.:-)
    Det er ikke for at diskutere, og du må 200% om du vil kysse din kat eller ej. Men jeg kysser min kat:-) Selvfølgelig er der risiko for at vi bliver syge men det er nu ikke noget man hører om hele tiden, bortset fra i den artikel der.
    Undskyld igen, men jeg kunne ikke lade være.

• #46   1. okt 2012 Kyssemøsse rigtig meget på vores smiley

• Amalie B
    Amalie B Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #47   2. okt 2012 Gud ja Jesper. Det vidste jeg da egentligt godt.. Hmm, tænkte mig ikke lige om der:)

Kommentér på:
Kys på kat?

Annonce