Hendes sting er faldet af :/ Hendes sting er faldet af :/
Ej, så her til morgen, da jeg lige vil tjekke begge katte og deres syning, ser jeg at den store har tabt et sting!
Jeg finder hurtigt telefonen frem, og prøver at få fat i dyrlægen men uden held.
I mellem tiden, ligger begge katte på gulvet og roder rundt, så ville lige kigge en gang til. Og hvad ser jeg Sille ligger på gulvet uden STING og og den ligger ved siden af og kan se at knuden er gået op .
Min kæreste får så fat i dyrlægen, der siger at vi skal smøre kopattesalve på, og holde hende under opsyn kontant. Men hvad så om natten?
Nogen der ved noget andet man kan gøre ?
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Og hvor lang tid siden er det, at der blev opereret?
jan 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 31
Dyrlægen siger at de også er blevet syet indvendig.
Men tænkte også kopattesalve? hvad skal det hjælpe?
Det var sting der skulle tages ud.
Dyrlæge sagde ikke noget om at vi skulle komme..
apr 2011
jan 2011
Skal jeg prøve at høre en anden dyrlæge ?
Dyrlægen som vi har været hos, var første gang.
og har ikke hørt noget om ham.
apr 2011
Desuden ret vigtigt at vide om det er udvendige sting (dem der skal tages ud igen) eller indvendige (selvopløselige)
apr 2011
jan 2011
Jeg har ødelagt et par leggings, og lavet en lille dragt til hende, så den lille ikke får slikket eller rørt såret.
Jeg har det virkelig dårligt over at det er gået sådan her,
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Ring og tal med en anden dyrlæge. Er mit råd
apr 2011
Personligt ville jeg nok lige få en anden dyrlæge til at SE på det og give sin mening om det er godt nok eller om det skal syes igen, eller hvad
jan 2011
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jan 2011
Lige nu ligger hun i vinduet og får lidt frisk luft
Men hvor jeg glæder mig til alt dette er overstået.
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
Men hvis du synes åbningen gaber lidt for meget kan du få sådan nogle steri-strips på apoteket http://foerstehjaelpsudstyr.dk/produkter/4-plaster-faerdig-klippet/801-steri-strip/, der måske kan holde lidt sammen på det. Dem ville hun godt kunne have indenunder den 'dragt' du har lavet til hende.
jan 2011
De strips lyder som en god idé. Så bliver det da holdt lidt sammen.
Hønemor
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
jan 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 24
Jeg gjorde det, at jeg købte en mikrofiber strømpe (ikke strømpebukser) og en almindelig lidt tykkere strømpe. Jeg klippede tåen af og lavede hul til benene - Voila, en lille katte bodystocking, som katten ikke kan få af og som holder sammen på maven.
Hun havde den på i 10 dage, hvor vi hver dag tog det af hende om aftenen så det kunne få luft og vi kunne holde øje med at det helede som det skulle.
Det var en rigtig god løsning for os, da vi på den måde kunne være sikker på at det hele holdt sammen og hun ikke slikkede i det så det måske gik mere op.
Hendes sting er faldet af :/