Neutralisering.... kælen hankat. Neutralisering.... kælen hankat.
Hej Alle sammen...
I fredags var jeg nede og få Nakuru og Trisse neutraliseret, og Trisse blev også øremærket.
Og det hele gik heldigvis godt, selvfølgelig var de meget påvirket af narkosen, men det hjalp med noget søvn og kærligt omsorg.
Det jeg ville høre jer om er, hvor hurtigt I har kunne mærke forskel på jeres hankat´s adfærd efter han er blevet kastereret??
Hvis I altså har kunne mærke nogen forskel??
Det er fordi, jeg syntes allerede, at Nakuru er blevet meget mere kælen, han har nærmest lyst til at nusse og kæle hele tiden, hvilket er super dejligt. Selvfølgelig er han også stadig super vild med at lege med både Trisse og mig. Syntes også han er blevet mere rolig.
Før han blev kastereret havde han fået den ide, at tisse i min seng, hvilket selvfølgelig var rigtig møg irriterne. Dette er ikke sket en eneste gang efter han blev kasteret, og det er jeg jo selvfølgelig MEGET glad for!!!
Men syntes jo det er utroligt, at der så hurtigt sker ændring i hans adfærd. Og ville lige høre om jeres oplevelser med jeres hankatte....
Faktisk virkede han allerede mere kælen efter 2 dage...
Nu skal Trisse bare lige ned og have taget hendes sting på mandag. Og hendes sår ser så fint ud, så det er bare godt det hele.
I må have en rigtig god weekend alle sammen, håber den bliver super god for jer alle.
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Tror ikke det er noget jeg bilder mig ind, selvfølgelig sker der nok en større forandring, når der er gået noget mere tid... men det er jo bare skønt når det er til det bedre...hi hi.
dec 2004
Følger: 252 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.130
jan 2006
Fordi han er chippet!!! Det var han allerede da jeg købte ham fra hans opdrætter....
dec 2004
Følger: 252 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.130
OK
jan 2006
Svarer også bare på dit spørgsmål!!!
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Neutralisering.... kælen hankat.