{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

killing laver stort alle steder !!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Har en killing på 4 måneder, som er renlig og det hele, men men men.. De sidste 4 dage har hun rent ud sagt skidt alle steder. Selvom hun har en ren kattebakke og hun bliver vist i den dagligt.

Nogen der har gode råd. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killing laver stort alle steder !!!!
  • #2   12. sep 2012 Hvis du har andre katte vil jeg forslå dig at du køber nogle flere kattebakker smiley Man siger (hvad jeg har hørt) en kattebakke til hver kat, plus en mere smiley

Hvis kattebakkerne bliver tømt hver dag, vil jeg forslå dig, at "stikke hovedet ned i kattebakken" og hvis du synes den lugter det mindste, så tømmer du kattebakken HELT, og gør den ren med vand og sæbe, og der efter rodalon, og kommer nyt grus i smiley
    Håber det hjælper dig smiley

• #3   12. sep 2012 Du behøver måske ikke sniffe kattebakken :b men synes du skal prøve gøre den helt ren :b

• #4   12. sep 2012 Som de andre siger flere bakker hvis der er flere katte. her har vi en bakke per kat + en ekstra og det fungere fint.

Har du skiftet grus?

Men det kan være hun har ondt katte viser smerte anderledes end os. er hendes afføring blød? eller direkte tynd ? er der blod i? under alle omstændigheder ville jeg kontakte dyrlægen

• #5   14. sep 2012 Tak for de fine svar, det var dog noget mere alvorligt med hende. Hun havde noget med tarmene, samt hendes krop ikke udviklede sig ordenligt.

Kommentér på:
killing laver stort alle steder !!!!

Annonce