{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Katte og hovedpuder.. {{forumTopicSubject}}

Man ligger og sover aller bedst så kommer ens katte luskede med kun en mission - hovedpuden!!
hvorfor i alverden, gør katte det? jeg har ikke mindre end to andre hovedpuder liggende i sengen, men de er bare ikke gode nok.. det skal være min.. hvis jeg tager en anden hovedpude, så skal han have den i stedet.. sys det er meget sødt, men kæft hvor har jeg ondt i nakken nogle morgner..

Min den lille skal altid have dynerne.. nogle gange føler jeg lidt at mine katte prøver at smide mig ud af min egen seng.. hehe.. sker det her kun for mig? eller er der andre der har nogle søde misse-bisser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte og hovedpuder..
  • #1   20. sep 2012 Puderne kan jeg have i fred. Men jo, jeg vågner også tit helt radbrækket - i en sammenkrøbet stilling på min hovedpude, for kattene (2 stk.) har taget det meste af dynen og ligger ovenpå den midt i sengen :-S.

• #2   20. sep 2012 Nej jeg har en datter på 3 der tager min pude i stedet for smiley
    Vildmis (når kongen er hjemme) sover på min dyne eller i en af børnenes senge så han kan ligge og flyde og fylde hele sengen. Man er vel ikke konge for ingen ting smiley

• #3   20. sep 2012 Mine katte skal også altid putte på den hovedpude jeg bruger smiley
    Og så ligger de nærmest oven på hovedet af mig. Jeg elsker det, de er simpelthen så kære smiley

• #4   20. sep 2012 Nej min hovedpude kan jeg have i fred, men til gængæld er der en kamp om resten af sengen, min kat ynder at ligge helt op af mig i knæhøjde, det vil sige at når jeg i søvne flytter på mig, så flytter katten med, så er vågnet op nogle nætter med 30 cm seng og 20 cm dyne, katten har taget resten, så fryser man pæænt om tærene og må stå op og generobre sengen, hun finder sig heldigvis pænt i at blive flyttet lidt til siden, så vi begge kan være der..

Til gengæld så har hun sin egen lille hovedpude i vindueskarmen, som hun bruger hver dag, når hun sover middags og aften lur der, så jo hun bruger hovedpude, bare sin egen.

Det illustreres fint på dette billed smiley

profilbillede
  • #5   20. sep 2012 Heidi **Nej min hovedpude kan jeg have i fred, men til gængæld er der en kamp om resten af sengen, min kat ynder at ligge helt op af mig i knæhøjde, det vil sige at når jeg i søvne flytter på mig, så flytter katten med, så er vågnet op nogle nætter med 30 cm seng og 20 cm dyne, katten har taget resten, så fryser man pæænt om tærene og må stå op og generobre sengen, hun finder sig heldigvis pænt i at blive flyttet lidt til siden, så vi begge kan være der..**

Haha, Præcis beskrivelse af hvordan det også foregår i min seng ;-D. Jeg kalder det remouladetubemetoden - man bliver jo ligesom trykket ud af sin dyne.

Efterhånden er det dog blevet bedre. Jeg har (med årelang tålmod) overtalt kattene til at ligge ude i siden af sengen ind mod væggen. Og har lagt en aflang pude op mod væggen, og den har Bjarne langt om længe fundet ud af at man kan ligge og trykke sig op ad i stedet for mine ben.

Det er også blevet forbudt for kattene at ligge tæt sammen, når jeg også ligger i sengen, for når de ligger for tæt, bliver jeg alt for ofte vækket ved, at de ligger og diskuterer :-(.
    Så nu er reglen: Bjarne i fodende ind mod puden mod væggen, og Bruno ligger op ad min mave eller ryg.
    Men - især når det er koldt - så sker der dog ofte det, som du beskriver.

• #6   20. sep 2012 fandt lige et foto taget om natten:

profilbillede
  • #8   20. sep 2012 rart at vide at jeg ikke er den eneste med det "problem" hehe.. smiley det er nu hyggeligt ind imellem..men for pokker da, hvor kan man ha ondt dagen efter.. smiley

• #9   20. sep 2012 Ingen indtægter uden udgifter smiley

• #10   20. sep 2012 Jeg tror ikke det går med at lave en aftale med Tøsen, og nu står min seng midt i rummet, så den der med væggen dur ikke her, men vil sige at det langt fra er hver nat hun går med i seng, ofte ligger hun på et tæppe et andet sted i rummet eller også bliver hun i stuen og sover.

Og ja Susan man kan bare lukke dem ude af soveværelset, og det bliver min faktisk også om vinteren, for der er alle døre i huset lukket pga huset ikke har varme overalt, men når hun kommer med i seng, så er det nok mere for min skyld end for kattens.. smiley

• #11   20. sep 2012 De par gange det er sket, at Bjarne er blevet liggende i stuen, når jeg er gået i seng, og ikke er kommet op på soveværelset i løbet af en halv times tid, er jeg stået op for at bede ham om at komme med på soveværelset.
    Selv om de fylder, kan jeg ikke falde i søvn uden dem :-S

• #12   22. sep 2012 Min tager også ALTID hovedpuden, nu har jeg så lagt en ekstra, men den vil han ikke bruge, da den ikke er ligeså god som den anden smiley
    Jeg skal nærmest løbe ind i seng, og skynde mig, at ligge hovedet på puden, hvis jeg vil have en plads også smiley

Kommentér på:
Katte og hovedpuder..

Annonce