1.443 visninger
|
Oprettet:
Katte og hovedpuder.. {{forumTopicSubject}}
Man ligger og sover aller bedst så kommer ens katte luskede med kun en mission - hovedpuden!!
hvorfor i alverden, gør katte det? jeg har ikke mindre end to andre hovedpuder liggende i sengen, men de er bare ikke gode nok.. det skal være min.. hvis jeg tager en anden hovedpude, så skal han have den i stedet.. sys det er meget sødt, men kæft hvor har jeg ondt i nakken nogle morgner..
Min den lille skal altid have dynerne.. nogle gange føler jeg lidt at mine katte prøver at smide mig ud af min egen seng.. hehe.. sker det her kun for mig? eller er der andre der har nogle søde misse-bisser?
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 62 Svar: 271
Vildmis (når kongen er hjemme) sover på min dyne eller i en af børnenes senge så han kan ligge og flyde og fylde hele sengen. Man er vel ikke konge for ingen ting
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
Og så ligger de nærmest oven på hovedet af mig. Jeg elsker det, de er simpelthen så kære
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Til gengæld så har hun sin egen lille hovedpude i vindueskarmen, som hun bruger hver dag, når hun sover middags og aften lur der, så jo hun bruger hovedpude, bare sin egen.
Det illustreres fint på dette billed
dec 2006
Haha, Præcis beskrivelse af hvordan det også foregår i min seng ;-D. Jeg kalder det remouladetubemetoden - man bliver jo ligesom trykket ud af sin dyne.
Efterhånden er det dog blevet bedre. Jeg har (med årelang tålmod) overtalt kattene til at ligge ude i siden af sengen ind mod væggen. Og har lagt en aflang pude op mod væggen, og den har Bjarne langt om længe fundet ud af at man kan ligge og trykke sig op ad i stedet for mine ben.
Det er også blevet forbudt for kattene at ligge tæt sammen, når jeg også ligger i sengen, for når de ligger for tæt, bliver jeg alt for ofte vækket ved, at de ligger og diskuterer :-(.
Så nu er reglen: Bjarne i fodende ind mod puden mod væggen, og Bruno ligger op ad min mave eller ryg.
Men - især når det er koldt - så sker der dog ofte det, som du beskriver.
dec 2006
sep 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 74
dec 2006
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Og ja Susan man kan bare lukke dem ude af soveværelset, og det bliver min faktisk også om vinteren, for der er alle døre i huset lukket pga huset ikke har varme overalt, men når hun kommer med i seng, så er det nok mere for min skyld end for kattens..
dec 2006
Selv om de fylder, kan jeg ikke falde i søvn uden dem :-S
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Jeg skal nærmest løbe ind i seng, og skynde mig, at ligge hovedet på puden, hvis jeg vil have en plads også
Katte og hovedpuder..