{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

HJÆLP nogle der ved hvad man kan gøre?????? {{forumTopicSubject}}

Der er sket det at jeg er gået fra min kæreste som jeg har boet sammen med e 2 måneder..
Jeg købte jordens dejligste maine coon killing, men da jeg kom for at hente mine ting havde han flyttet katten og nægter at udlevere hende, nogle der ved om der er noget som helst jeg kan gøre??

SKAL siges at han er voldig, og ik til at snakke med.
Elsker den kat og ved at han ik passer den ordenligt og aldrig er hjemme ved hende smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP nogle der ved hvad man kan gøre??????
  • #2   24. sep 2012 Du kan ikke snakke fornuft med sådan en type. Hvis jeg var dig, ville jeg tage politiet med ud, for at hente den.
    Eller noget store typer.


  • #3   24. sep 2012 Tag din købskontrakt på katten i hånden og gå til nærmeste politistation, forklar dem situationen, med den voldelige kæreste og tyveri/nægtet udlevering af katten og bed dem hjælpe dig, forklar dem hele historien med manngel på pasning osv. så de ved hvilken situation du står i, så tror jeg bestemt politiet vil hjælpe..

  • #6   24. sep 2012 Jeg havde som det første taget killingen med mig, men det er lige et postgang for sent.

    Håber, du får killingen tilbage.


  • #7   24. sep 2012 Han havde gemt katten et andet sted jeg..
    Han gik amok på mig da jeg var der efter mine ting så jeg tilkaldte politiet forklarede dem med katten osv. og at jeg ville melde ham for vold, MEN de var bare helt ligeglad, har haft ringet til politiet og sagt hvordan det er med katten sener de sage det ik var deres problem..
    Men kan da ske at de ser anderledes på det hvis jeg står der inde med papirene osv..

    Man føler sig bare magteløs over for sådanne et fjols.. har kendt ham i flere år og anede ik at han ville blive sådanne når man flyttede ind, hvor skulle jeg lige vide det fra men der for at jeg stak af på den måde jeg gjorde..


  • #8   24. sep 2012 Har du ikke mulighed for at komme ind i lejligheden når han ikke er hjemme?? Jeg mener har du ikke stadig nøgle??
    Eller kan du ikke få hjælp fra noget familie eller venner??
    Evt hans familie hvis du snakker godt med dem, det kunne måske være en formildende omstændighed så du kan få katten igen, hvis nu politiet ikke vil hjælpe..


  • #9   24. sep 2012 Nej nøglen tog han igår..
    Desværre er hans familie bange for ham men havde tænkt det smiley


  • #10   24. sep 2012 Selv om de er bange for ham kunne det jo være at i i samlet flok kunne overtale ham til at udlevere katten..
    Faktisk undre den udtalelse mig lidt, når du tidligere skriver at du har kendt ham i mange år, men ikke vidste at han ville opfører sig sådan når i boede sammen, hvis familien er bange for ham, så havde du vel visse indikationer om at noget var galt ??
    Nå men håber du finder ud af det..


  • #11   24. sep 2012 Men helt ærligt så ville jeg endnu engang prøve at gå til politiet igen, hvis vagten på politistationen igen nægter at hjælpe dig, så skriv et brev til politimesteren, for de SKAL hjælpe dig, især hvis du anmelder ham eller har anmeldt ham, du har retten på din side, og hvis du stadig ikke får hjælp at politiet, så går du til Ekstra Bladet, så skal der nok komme skub i tingene..

  • #13   24. sep 2012 Jeg har så ik kendt hans familie så længe, vi har været venner igennem nogle fælles venner,, Men familien har først åbnet op om det da han havde haft fat i mig første gang, og så har jeg angeret at komme der fra uden han skulle opdage noget os for min datters skyld, men han fant ud af det, og mens jeg fik nogle til at komme og hjælpe mig gemte han katten..

  • #14   24. sep 2012 Det var dog os forfærdeligt. Tænk at der absolut skal eksistere den type mennesker.

  • #15   24. sep 2012 Øv for en træsl situation du står i, men jeg vil stadig sige til politiet igen..

  • #16   24. sep 2012 Ja er virkelig ked af det hele, men lige nu vil jeg bare gerne rede min kat fra ham..

  • #17   25. sep 2012 Sikke noget møg, at politiet ikke vil hjælpe dig. Hvis du er helt sikker på at han er slem ved katten, kan du kontakte Dyrenes Vagtcentral på tlf 1812. De tager sig af sager om nødstedte dyr.
    Prøv at ringe til dem. De vil helt sikkert hjælpe dig videre i din sag, da de jo er der for lige netop dyrenes skyld.


  • #18   25. sep 2012 Jeg er meget interesseret i at høre, hvad de svarede dig, hvis du ringer til dem.


  • #19   25. sep 2012 Ellers må du få jeres fælles venner til at hjælpe dig.
    De kan måske overtale ham til at udlevere katten - for kattens skyld.


  • #20   25. sep 2012 Han har nu sagt at jeg får katten så snart jeg har fået en lejlighed..
    Tror desværre bare ik på ham smiley


  • #21   26. sep 2012 Hvor bor du da nu?
    Sørg i hvert fald for, at der er tilladelse til at holde kat i den lejlighed, du forhåbentlig kan få.

    Og så må du håbe på, at han holder ord.

    PS: Jeg kan se af din profil, at du(?) også har både hest, hund og marsvin.
    Hvad med dem - Er det dine eller din X-kærestes?


  • #22   26. sep 2012 Jeg har fået en lejlighed hvor jeg må have hende overtager den den 1 nov.
    Hesten er hans, Hunden fik jeg aflivet for en uge siden smiley Marsvinet har jeg med mig,,
    Håber virkelig også at han aflevere hende, tror desværre bare ik det mindste på ham smiley


  • #23   26. sep 2012 Vent nu at se!
    Jeg synes det er okay, at du først får den, når du kan give den en "blivende" bolig. Det er meget stressende for katte at skifte bolig hele tiden.


  • #24   26. sep 2012 Ja problemet er så at det ik er mindre stressende for den og være hos ham. da han er taget ud og skaffet sig en stor hund og hun bryder sig ik det vilde om hunde..

  • #25   26. sep 2012 Sagde du ikke at i havde en hund før?
    Har du ringet til 1812?


  • #26   26. sep 2012 Jov vi havde en lille hund der var mindre end hende og det tog 14 dage før de kunne lidt sammen.. syntes det er synd hun skal gå det igennem igen,,
    hvad er 1812


  • #27   27. sep 2012 Helt ærligt Kathrine. Når du spørger efter hjælp, må du da læse de svar, der kommer til dig. Jeg har forklaret dig hvad 1812 er i en tidligere besked

  • #28   27. sep 2012 Det må du alså undskylde men lige den besked har jeg alså misset.. smiley
    Men var inde og undersøge det i dag og har skrevet en mail til dem, så er utrolig glad for din hjælp.. Skrev en mail fordi at der stod at 1812 kun er til alvorlig akut sitationer, og hun er jo ik ved at dø.. Håber jeg da ik......!!!! Hader jeg ik ved om han har hende hos sig og om hun har det godt smiley smiley


  • #29   29. sep 2012 Det er da en akut situation hvis du ikke kan få fat på din kat som er din og du er bange for dens ve og vel??

  • #30   30. sep 2012 Camilla - 1812 er kun for ulykkestilfælde og tilskadekomne dyr.

  • #31   30. sep 2012 Ja jeg krydser finger for at han holder hvad han siger..
    Har fået mail tilbage og de går ik ind og gør noget som helst når politiet har været kontaktet.. smiley


  • #32   30. sep 2012 *Mega*:
    Historien her blev udlagt som om kæresten er slem ved katten og hvis det er tilfældet, skal de også tage sig af sådanne sager.


  • #33   30. sep 2012 Jeg synes også bare, du skal tage den lidt med ro. Måske kører du situationen om til noget, som den slet ikke er. Det kan være at han har sine helt egne idéer om, hvorfor du skal vente med at have jeres kat. Eksempelvis kan han jo have den indstilling at katten ikke skal skifte hjem alt for mange gange hvis ikke det er nødvendigt.
    I har jo også anskaffet jer katten sammen, ikke? Han har vel også en lille smule at skulle have sagt.
    Hvis hverken politiet eller DB vil gøre noget, må det være fordi de ikke mener der er nogen grund til det.


  • #34   30. sep 2012 Hvis du har din adresse hos ham, kan du få en låsesmed ud og lukke op, bae vis ham dit sygesikringsbevis


  • #35   30. sep 2012 hvis katten på købskontrakten er din, så vil jeg tage kontrakten i hånden og melde ham for tyveri hos politiet!

  • #36   30. sep 2012 Nej købte ik katten sammen "med" ham, havde selvføldelig spurgt om han havde noget imod at jeg købte en, men det er os det..

    Desværre fik jeg ik lavet købskontrakt da jeg købte hende smiley
    Ved godt at det lyder lidt forkert men har aldrig været katte menneske jov de er søde men det var os det, så selvom at jeg betalte min del for hende tænkte jeg faktisk bare nåe ja det er bare en kat så kontrakt var ik nødvendigt, men efter jeg fik hende hjem skiftede jeg godt nok 100% indstilling til alle de ting..
    Jeg flyttede min adresse til dagen efter jeg havde flyttet mine ting da jeg viste han ville gå amok, så slap jeg for at se ham igen..

    Han siger det er fordi at han ik syntes at hun skal være så mange steder, men tror stadigvæk at hun ville have det beder ved at være hos folk hun kender og er glade for i forholdt til at være hos ham, og han har os haft hende til at være et andet sted i en 4 dages tid, hvis han ik lyver og at hun stadigvæk er der, indrømmer gerne at jeg ik har det store forstand på katte, Men hun er bare en enmands kat søger trykhed ved mig.


  • #37   3. okt 2012 Opdatering,: Er så spændt han har sagt at han vil overdrage katten til mig på fredag..

  • #39   3. okt 2012 Håber for dig at han holder ord smiley

  • #40   6. okt 2012 Opdatering::: Nu har jeg smukke hos mig igen hun var så glad og sov i mine arme med det samme,
    Hun har desværre tabt sig en del, så tror jeg vil forbi dyrlægen med hende..
    Men er så glad for at have hende. smiley :) smiley :) smiley


  • #42   7. okt 2012 Hvor skønt. Så kan i komme videre med livet. smiley
    Så må den stå på besøg hos dyrlægen og masser af god mad og forkælelse til missen.


  • #43   7. okt 2012 Hvor er det skønt at læse smiley

  • #44   7. okt 2012 Ja hun er meget tynd, utroligt det kan ske på en månedes tid,, Men er glad for at have hende og hun har bestemt ik glemt mig kom løbende lige i mine arme det varmede bare smiley

  • #45   7. okt 2012 Dejligt du fik hende igen, så må du igang med at give hende noget kvalitets foder og kærlig pleje.. smiley

  • #46   8. okt 2012 Ja er i fuld gang smiley elsker den lille mis,,,


  • #47   8. okt 2012 Dejligt med happy end smiley og godt der ikke var sket mere end vægttab, det er da heldigvis til at rette op på.

    Held og lykke frem over.


  • #48   8. okt 2012 Ja bestemt,,, er bare så glad...

  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #49   20. okt 2012 Hvor er det bare dejligt at både DU og KATTEN slap væk - GODT kæmpet!!!

  • #50   24. okt 2012 Godt med en happy ending smiley

  • #51   24. okt 2012 Ja er virkelig glad,,, og hun er ved at komme efter det med vægten igen så det er dejligt.. smiley

  • #52   22. nov 2012 ej hvor er det bare en dejlig happy ending man kommer til efter at have læst alle det dårlige.. puh.. har selv været igennem den slags forhold.. heldigvis uden hverken dyr eller børn indblandet..

    Jeg er videre nu og godt for dig og misser at du også kom det..


Kommentér på:
HJÆLP nogle der ved hvad man kan gøre??????

Annonce