Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må katte få rå tomater?
  • #1   6. okt 2012 Takker.. Hmm så bliver det nok skraldespanden, for rotterne må vidst heller ikke få dem..

Øv, syntes det er lidt synd man ikke selv kan vælge dem fra så de ikke går til spilde smiley

• #2   6. okt 2012 Familien bor i Haderslev og jeg i Fredericia, og jeg er ikke meget for at ringe på hos folk jeg ikke kender (Har angst og er næsten lige flyttet)

• #5   6. okt 2012 De er helt røde smiley Men det kan da være jeg skal prøve det puré noget smiley

Tak for ideen

• #7   6. okt 2012 Er tomater virkelig giftige for en kat? Min elsker at lege med dem og spiser dem glædeligt når hun får stjålet nogle stykker og der har aldrig været noget med hende, har jeg bare været super heldig og skal til at passe mere på i fremtiden? Og er det kun rå tomater som er giftige, hvad med kogte?

• #8   7. okt 2012 Heidi - Du er mere end velkommen smiley Jeg får en bakke hver måned sidst i måneden, og bor i Falstersgade (Tæt på sygehuset)

• #9   7. okt 2012 Jeg har potteplanter, men de står oven på hamsterburet, så der er det mere hamsteren end planterne der er interesant *g*

• #10   7. okt 2012 Super smiley Altså jeg har en bakke nu smiley Jeg plejer at være hjemme ca, 13.30 de fleste dage smiley

Jeg skriver lige en PB til dig smiley

• #11   7. okt 2012 Du kunne jo også spørge en nabo og de vil aftage dem, hvis du altså ikke har lyst til at kokkerere selv.

• #12   7. okt 2012 rotter må gerne få tomat i små mængter smiley her er lige en liste til hvad du gerne må give dine rotter smiley
    ..........................................................................................................................
    Frugt:
    Ærter
    tomat
    druer
    persille
    gulerødder
    melon
    squash
    blåbær
    jordbær
    kål
    kogt kartoffel
    kogte ris
    kogte bønner
    hyldebær blomster
    skvadderkål
    luft tørrede brændenælder
    majs (friske og frosne kun i små mængder)
    rødbeder
    selleri
    salat
    mælkebøtter
    agurk (dog ikke for meget da det giver dårlig mave)
    æbler ( kun i meget små mængder på grund af syre)
    radisser
    peberfrugt (kan give dårlig mave)
    broccoli
    græs
    hindbær

kød, fjerkræ og fisk/skaldyr:
    rejer med og uden skald
    torskerogn
    østers
    muslinger
    fisk (torsk, rødspætte m.m uden ben)
    oksekød
    svinekød
    æg (det hele)
    kylling (ben kød og skind)
    kalkun (ben kød og skind)
    fårekylling
    melorm
    græshopper
    rogn

tørret mad:
    rosiner
    hasselnødder (hele eller knækket)
    valnødder (hele eller knækket)
    cornflakes
    havregryn
    pasta (ikke kogte)
    græskarkerner
    solsikkekerner
    hundekiks
    hunde- og katte-tørfoder
    yoghurtdrops
    tørtbrød
    kogteris

• #13   7. okt 2012 hehe ja det må man da sige smiley vi har selv 2 rotter og 2 jordegern smiley

• #14   7. okt 2012 hehe de er ligesom de skal være smiley jeg giver dem ikke alle de ting som står på den menu smiley de får en gang imellem et hårkogt æg med skal på smiley her er den ene af mine rotter

profilbillede
  • #15   7. okt 2012 Rotter må få det meste i små mængder, men jeg ved at ved drenge rotter kan nogle ting (Fx citrusfrugter) gøre de får tekstikkelkræft smiley

Jeg har haft rotter en del år nu, og fodre hellere md grøntsager og kød end tørfoder hvis jeg kan komme til det smiley

Heidi - Jeg har 3 herhjemme smiley Og har reserveret 1 eller 2 mere *g*

• #16   7. okt 2012 Hehe smiley Så må du komme herhjem og nusse smiley

• #17   7. okt 2012 smiley Jamen det er også helt iorden, de render ikke frit smiley Jeg er vandt til folk ikke bryder sig om dem smiley

• #18   7. okt 2012 smiley

• #19   7. okt 2012 Her er der kun rotter på loftet og mus i knæene smiley

• #20   7. okt 2012 vores rotter skal man ikke være bange for smiley det eneste de gør når man stikker fingerne ind til dem eller tager dem op det er at de slikker kun ens finger smiley

Kommentér på:
Må katte få rå tomater?

Annonce