8.267 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

min killing prutter -.-. min killing prutter -.-.

hej, min lille princess prutter konstant, og det er virkelig mest når hun bliver kælet med at så slår hun lige en fis af. det lugter så grimt at jeg er nød til at sætte hende ned på gulvet, da lugten virkelig er grim.. hun bliver fodret med royal canin kitten, som hun altid har fået. og jeg kan ikke forstå hvorfor hun gør det. da den eneste "udløsning" til at hun prutter i min verden er foderet skyld.

hjælp tak!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min killing prutter -.-.
  • #4   13. okt 2012 Hun får vådfoder et par gange om ugen, også fra Royal Canin Kitten smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #6   13. okt 2012 Prøv et andet killing tørfoder, nogle katte kan ikke rigtig tåle RC foderet, måske er det problemet. Men hvis du vil prøve at skifte mærke, så ha noget af det gamle tørfoder til at blande i det nye, ca 1/4 del nyt og resten det gamle foder i en uges tid og så øge det til lidt mere, så missen ikke får tynd mave eller ondt i maven.

Der er mange gode mærker til killinger på marked, med meget mere kød i end RC foderet, hvor det meste er korn. smiley

• #9   13. okt 2012 Helt enig med Felis. Du kan prøve at give din killing lidt surmælksprodukt dagligt og se om det hjælper. Jeg synes i øvrigt at killinger prutter mere end de voksne katte her i huset. Min erfaring er at det aftager. Jeg tror det hænger sammen med overgangen fra mælk til fast føde, som ved nogle killinger kan tage lidt længere tid end andre. Sådan er det vel også med vi andre pruttende væsner.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #10   13. okt 2012 haha Så har jeg nogle underlige katte, for jeg har aldrig og jeg mener aldrig oplevet at de har pruttet og det lugter, måske er de opdraget strengt af missemor at det gør man kun i bakken. *GG*

• #11   13. okt 2012 Prutteriet kan også skyldes, at hun sluger luft, når hun spiser.
    Lad være med at give foderet i en skål, men spredt ud på en stor, flad tallerken. Det kan muligvis hjælpe en del.

• #19   16. okt 2012 Min birma pruttede voldsomt som killing, han fik også Royal Canin Kitten. Men det gik over med alderen smiley

• #21   17. okt 2012 Det var min også ! Jeg købte sådan noget "pasta" ved dyrelægen, som jeg skulle sprøjte ind i Leopolds mund.

Kommentér på:
min killing prutter -.-.

Annonce