{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

FrøkenMis
FrøkenMis
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22

acana tørfoder {{forumTopicSubject}}

Mine katte får acana. Nu har jeg så to gange indenfor de sidste par måneder oplevet at den ene kaster op umiddelbart efter hun har spist.
Det synes jeg egenligt er lidt mystisk og r det ser ikke ud til hun har tygget sin mad helt. Acana er små tørkost bider o g flere af dem kommer hele op.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  acana tørfoder
  • #2   17. okt 2012 Katte er rovdyr! Det betyder at katte har tænder beregnet til at flænse, ikke til at kværne. Dvs. at generelt tygger de ikke tørkost ret godt/nemt, for det duer deres tænder ikke til.

Nogle katte kan af den ene eller anden grund ikke tåle forskellige fodermærker. Kommer der hår op når hun har kastet tørkosten op? Sådan på samme tid eller inden for de næste par dage?

I øvrigt så foder dem gerne med vådkost og råt. Vådkost er godt for nyrerne, der er alt for lidt vand i tørkosten (og katte er dårlige til at kompensere og drikke ekstra vand = nyreproblemer når katten bliver ældre) og det rå kød/daggamle kyller giver dem noget at bruge tænderne på. smiley
    (Rå killingelår er f.eks. godt, men husk at knoglerne splintre når de har været tilberedt, så det skal være rå når der er knogler i)

• FrøkenMis
    FrøkenMis Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22
    #3   17. okt 2012 De får både råt og applaws vådt ved siden af.
    Men de gider ikke kun rådt, det har jeg nemlig kørt fast i en længere periode.
    Har været til tjek sidste måned. Bisserne fejler ikke noget.
    De har to forskellige slags acana tørt stående to forskellige steder i huset.
    Så må det være fordi hun grovæder. Den anden misser har nemlig en tendens til atmase sig først til skålen og skubbe hende væk.

• #4   17. okt 2012 Frøken Mis - Ok, så er de jo fint dækket ind smiley Måske FP 21 grain free eller Orijen er bedre?

Har du overvejet et foderbræt? smiley og/eller en foderbold f.eks.?
    (Kig under intelligent toys, mener jeg det er, på zooplus)

Kommentér på:
acana tørfoder

Annonce