Smertestillende til kat? Smertestillende til kat?
Min kat Pudi har været væk siden Mandag, og vi troede hun var død, men her for 10 min. Siden kom hun hjem! Hun er blevet tynd og var sulten, så hun fik mad og vand, men hendes ene bagpotenhar et sår og er hævet og hun støtter ikke rigtig på den, kan man give hende noget smertestillende på en eller anden måde? Pernodiler til mennesker eller noget kan man vel ikke give til katte?
-på forhånd tak for svar:)
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Jeg ville få ringet til dyrlægen og få smertestillende og evt kigget på om poten er brækket. I aften.
aug 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 10
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Og ja det er jo dyrere her om aftenen, men den er jo i smerter det lille myr
Og ellers stort tillykke med at få hende tilbage!
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 334
For en uge siden kom vores Mogens også til skade om aftenen. Vi skyndte os afsted til dyrlægevagten, selvom at det er pænt dyrt i weekenden. Det er jo synd, at lade den lide. Det kan jo også være, at der er infektion eller andet i, så jeg vil bestemt sige, at I skal smutte afsted, og at det kun kan gå for langsomt.
God bedring med den, og husk update
aug 2009
Mine forældre besluttede og vente, fordi sofus en af de sorte også haltede på et tidspunkt og lige da vi var ved at ringe til dyrlægen holdt han op, men jeg syntes nu også at hun skulle igår men dsv bestemmer de. Jeg er lige på vej ned for at se hvordan den lille mis har det:)
Tak for svar alle sammen:)
aug 2009
jun 2008
aug 2009
jun 2008
Og Mogens havde og har da også ondt, men thank god for smertestillende
jun 2008
Er ked af, at du mistede din kat.
aug 2009
Og nej, ikke helt sådan med den sorte. Han haltede i et par dage og holdt op, men han begyndte igen og der troede vi det var slut, men gav ham en dag mere og så blev det meget bedre så de tænkte at Pudi også lige skulle have chancen, men i morges var det overhovedet ikke bedre så det var det bedste for hende:(
aug 2009
Smertestillende til kat?