5.273 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Smertestillende til kat? Smertestillende til kat?

Min kat Pudi har været væk siden Mandag, og vi troede hun var død, men her for 10 min. Siden kom hun hjem! Hun er blevet tynd og var sulten, så hun fik mad og vand, men hendes ene bagpotenhar et sår og er hævet og hun støtter ikke rigtig på den, kan man give hende noget smertestillende på en eller anden måde? Pernodiler til mennesker eller noget kan man vel ikke give til katte?
-på forhånd tak for svar:)

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smertestillende til kat?
  • #1   20. okt 2012 Du skal IKKE begynde at eksperimentere med menneske medicin til katte. Den får en meget lang og smertefuld død hvis du propper panodil i den.

Jeg ville få ringet til dyrlægen og få smertestillende og evt kigget på om poten er brækket. I aften.

• #2   20. okt 2012 Tænkte det godt... Snakker lige med mine forældre:)

• #3   20. okt 2012 Det ville i hvert fald være det bedste for katten, at blive tilset af en dyrlæge hurtigst muligt, da den muligvis skal røngtenundersøges.
    Og ja det er jo dyrere her om aftenen, men den er jo i smerter det lille myr smiley

Og ellers stort tillykke med at få hende tilbage!

• #4   20. okt 2012 Tillykke med at have fået jeres lille kat hjem igen smiley

For en uge siden kom vores Mogens også til skade om aftenen. Vi skyndte os afsted til dyrlægevagten, selvom at det er pænt dyrt i weekenden. Det er jo synd, at lade den lide. Det kan jo også være, at der er infektion eller andet i, så jeg vil bestemt sige, at I skal smutte afsted, og at det kun kan gå for langsomt.

God bedring med den, og husk update smiley

• #5   21. okt 2012 Tak:) vi blev også meget glade da der kom et sæt hvide poter i vinduet og ville ind:)
    Mine forældre besluttede og vente, fordi sofus en af de sorte også haltede på et tidspunkt og lige da vi var ved at ringe til dyrlægen holdt han op, men jeg syntes nu også at hun skulle igår men dsv bestemmer de. Jeg er lige på vej ned for at se hvordan den lille mis har det:)
    Tak for svar alle sammen:)

• #6   21. okt 2012 Hun er lige blevet aflivet): men det ar det bedste for hende

• #7   21. okt 2012 Det er jeg da ked af at høre. Hvad sagde dyrlægen da?

• #8   21. okt 2012 Ikke rigtig noget... Men han spurgte om vi ikke også syntes det var det bedste eller sådan noget. Men han ville ikke hive i hende fordi han kunne se det gjorde for ondt på hende

• #9   21. okt 2012 Det lyder da mærkeligt. Man kan jo ikke aflive en kat uden at give en faglig begrundelse for hvorfor.
    Og Mogens havde og har da også ondt, men thank god for smertestillende smiley

• #10   21. okt 2012 Har først lige set nu, at du ikke er så gammel. Så kan jeg bedre forstå det hele.
    Er ked af, at du mistede din kat. smiley

• #11   21. okt 2012 Jeg er ikke så ked af det mere, fordi jeg ved det var det bedste for hende.
    Og nej, ikke helt sådan med den sorte. Han haltede i et par dage og holdt op, men han begyndte igen og der troede vi det var slut, men gav ham en dag mere og så blev det meget bedre så de tænkte at Pudi også lige skulle have chancen, men i morges var det overhovedet ikke bedre så det var det bedste for hende:(

• #12   21. okt 2012 Sunummi: hun var hævet i hele benet op til hoften, og har mulig vis gået med det siden søndag aften eller mandag morgen kan ikke huske hvornår det var vi så hende sidst før hun forsvandt og hun var også blevet tynd, så jeg tror ikke der var så meget at sige, men det skal jeg ikke gøre mig klog på, er jo ikke dyrlæge;)

Kommentér på:
Smertestillende til kat?

Annonce