{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.370 visninger | Oprettet:

Hjælp olie i pelsen {{forumTopicSubject}}

hej alle. Håber nogen kan hjælpe.mig..
Min hvide kat har fået temmelig meget olie i pelsen og det generer ham selvfølgelig rigtigt meget..

han er inde/ude kat så jeg vil helst ikke trimme ham i denne kolde tid..kan jo heller ikke bruge kogende vand eller de typer shampoo vi selv bruger.

Nogen gåde råd ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp olie i pelsen
  • #1   22. okt 2012 Goop er rigtig godt, jeg har brugt det på mine da de fik den fantastiske idé at ligge under en bil der dryppede olie, men jeg ved godt nok ikke om man kan købe det i DK - Jeg købte mit i England.

Ellers plejer jeg at bruge baby pudder, lader det sidde, og derefter vasker med katteshampoo, og gentager indtil det er væk. Det er ikke nemt - Men man slipper for at trimme!!

Mener faktisk der er en anden tråd der handler om det samme med en masse gode råd - Kan ikke lige huske hvad den hedder, men prøv at søg på det (:

• #2   22. okt 2012 Hvad med at købe en god affedtende katteshampoo, og så give katten en omgang vask. Sådan nogle produkter kan som oftest købes ved den lokale dyrehandel (Petworld, Maxizoo, Dyfo og hvad de nu ellers hedder).

Produktet Goop kan købes her: (link fjernet)

• #3   22. okt 2012 tak skal du have - jeg er på vej til dyrlægen nu efter læst en anden tråd om at det faktisk er LIVSfarligt smiley Tak for hjælpen xxx

• #4   22. okt 2012 Hmm jeg har også oplevet min kat og hendes søster komme ind efter et besøg i værkstedet med en del olie i pelsen, jeg vaskede dem begge i katte shampoo fra maxizoo, så fik jeg det meste ud og resten måtte slides væk...

Ligefrem LIVSfarligt, hmm tja min døde ikke af det hun er nu 5,5 år og dette skete da hun var ca 5-6 måneder..

Men det kommer nok an på hvor meget de slikker i sig, mon ikk??

• #6   22. okt 2012 Ja jeg er også intresseret i hvad dyrlægen sagde, det ville jo være rart at vide hvad man skal gøre hvis det sker en anden gang.. smiley

• #7   22. okt 2012 Heidi: er dine ikke indekatte?(:

• #8   22. okt 2012 Jo det er de, men ja jeg ved godt det lyder mærkeligt, men vores hus er sammen bygget på en sådan måde at vi kan gå fra huset ud i et tidligere forretningslokale og vidre ud i garagen (på 100kwm) uden at komme udenfor overhovedet, min bror som jeg deler hus med roder med sine utalige biler derude og deraf kan hun så, når hun en sjælden gang får lov at komme med der ud, komme i kontakt med olie...
    Ved godt det lyder mystisk smiley smiley

• #9   22. okt 2012 Giver faktisk ret god mening(: havde set for mig at du boede i lejelighed hihi (;

• #10   22. okt 2012 Hihihi ja okay så gav det jo ingen mening, nej jeg bor i hus, grunden til mine er indekatte med løbegård er at jeg bor 2-3 meter fra en meget befærdet vej godt nok inde i en lille landsby men folk kører rigtig stærkt her og der kommer mange lastbiler der heller ikke overholder hastighedsbegrænsningerne, samt at vores nabo har en bullmastiff (eller noget der ligner) og jeg har mistet for mange katte i min tid til biler at nu vil jeg ikke mere..

• #11   23. okt 2012 Hej, håber du har fået hjælp nu smiley jeg hørte om en grim historie som var i aviserne for noget tid siden: en dame som åbenbart ik kunne li katte havde taget naboens 2 katte og overhældt dem med rustbeskyttelse til biler, kattens ejer tog klart til dyrlægen og og kattene blev bla renset med smør som kan tage det meste af olien af, kattene overlevede og har det godt i dag. Det er en længere historie som jeg har kortet meget af og håber den giver mening smiley

Kommentér på:
Hjælp olie i pelsen

Annonce